Skip to main content

Rond het middaguur viel het internet weg. Wifi werkt nog goed maar het lampje van de internetverbinding op de router is rood. Herstarten helpt niet. Is dit een probleem waar jullie mee bezig zijn of moet ik iets doen? Ik heb overigens een glasvezelaansluiting. 

Hi @Bas Middelbos, goed dat je een topic bent gestart! Ik ben er voor je. Ik krijg inderdaad geen verbinding met je modem en ben daarom meteen benieuwd naar de lampjes op je ONT (converter). Kun je mij deze alsjeblieft stuk voor stuk beschrijven? Ik wil de naam weten, of hij brandt of niet, welke kleur deze is, en of deze snel of langzaam knippert. Heel erg bedankt en tot snel!

Hoi Cheyenne,

Fijn als je zou kunnen helpen want ik heb nog steeds geen internet.

Power en Lan staan continu op groen.

PON staat uit

LOS knippert rood, ongeveer 1x per seconde.

Op de router is alles groen, behalve Internet, die staat op rood.

Ik hoor graag van je!

Groeten, Bas 

Hi @Bas Middelbos, heel fijn! Dankjewel. Ik zie dat je inmiddels via een andere weg contact hebt opgenomen. Daar ben ik blij mee, want hier is het momenteel druk. Er is een onderzoek uitgezet en de technische dienst is voor je bezig. Wanneer er meer informatie is, hoor je van ons! Hou er rekening mee dat dit een aantal werkdagen kan duren. Ben je weer online? Dan maken wij een vergoeding aan voor deze periode!

Reageer