Op de dag van overgang bleek er buiten de deur iets niet goed te zijn (in de centrale) daardoor eerst een week niets, geen telefoon, geen internet en geen televisie. Monteur geweest en die heeft het opgelost toe hadden we signaal.
In de week erna tijdens een teams vergadering ineens geen signaal meer, storing in de buurt. Fijn als je thuis aan het werk bent.
Download snelheid is al die tijd niet boven de 3 Mb geweest, dus daarover weer gebeld met de servicedesk, die ook in zijn metingen zag dat er een en ander niet klopte, daar moest weer een monteur op af. Het is maar wat je fast internet noemt.
Vandaag weer een langdurige internet storing ( enkele uren). Wederom niet kunnen werken.
Ja, ik heb het modem gereset (stekker eruit, al een keer of 5), ik heb andere kabels geprobeerd en andere poorten. (Het modem blijft vandaag flikkeren als of het een discolamp is) alles is bedraad aangesloten met minimaal cat 5e
Ik zit nu 14 dagen bij T-Mobile maar ik vraag me af of ik hier goed aan gedaan heb. Nog even en ik ga weer opzeggen wegens wanprestatie.
Ik hoor graag of ik de enige ben en of iemand nog een idee heeft, want hier zitten we echt niet op te wachten
Groet
Paul Hoogmoed
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel