Skip to main content
Beantwoord

onterechte boete

  • 23 april 2024
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

klant nummer;EQK97759

Wij hebben ons internet abonnement moeten opzeggen wegens verkoop huis.

Wij wonen nu op een boot, en zijn aan het bouwen op ons toekomstige woonadres en verwachten in 2026 klaar te zijn.

op dit toekomstige woonadres zijn wij in de gemeente geschreven.

De apparatuur hebben wij terug gestuurd en daar een ontvangstbevestiging voor ontvangen.

alleen wordt ons nu een boete van € 127,73 in rekening gebracht met als reden afkoop contract?   
 

hier ben ik het niet mee eens, op de nieuwe locatie is alleen 4G verbinding mogelijk.

en zo abonnement hebben we al lopen.

ik verwacht een credit rekening voor de € 127,73 

 

Tom

 

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Tom den Boer ,

Via dit topic kan je zien hoe een verhuizing in zijn werk gaat:

https://community.odido.nl/algemeen-538/ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Daar staat ook het onderstaande vermeld.

Heb je tijdens de opzegging ook het volgende aangeleverd:

Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan Internet, TV en Vast Bellen van Odido niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document:

  • een einde verhuurcontract van de verhuurder
  • een verkoopcontract van een koophuis
  • een verhuur- of koopovereenkomst van het nieuwe adres
  • een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA)
Bekijk origineel

1 reactie

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1311 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2024

Hallo @Tom den Boer ,

Via dit topic kan je zien hoe een verhuizing in zijn werk gaat:

https://community.odido.nl/algemeen-538/ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Daar staat ook het onderstaande vermeld.

Heb je tijdens de opzegging ook het volgende aangeleverd:

Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan Internet, TV en Vast Bellen van Odido niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document:

  • een einde verhuurcontract van de verhuurder
  • een verkoopcontract van een koophuis
  • een verhuur- of koopovereenkomst van het nieuwe adres
  • een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA)

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen