Skip to main content
Beantwoord

ODF storing, hoe kunnen wij op de hoogte blijven?

  • 25 June 2024
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Guidion komt vanmiddag omdat we sinds gisterochtend geen internet en tv hebben.

LOS lampje op de Huawei media converter knippert rood en PON brandt niet.

Guidion engineer zegd dat alle ONTs in de wijk zijn offline, waarschijnlijk door een glasvezelbreuk.

Hoe kunnen wij op de hoogte blijven? We willen weten waneer ODF de probleem gevonden heeft en wanneer zij een oplossing kunnen geven.

Met vriendelijk groet,

Duncan

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @MacRae, ik kan me goed voorstellen dat je graag op de hoogte gehouden wil worden van de status hiervan. Ik zie dat dit inmiddels is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst en zij zullen hierover contact houden met ODF. ODF zal dan ook updates doorgeven aan onze technische dienst, die wij vervolgens weer aan jou doorgeven! In enkele gevallen kan het zijn dat er een monteur van ODF bij je langs moet komen om werkzaamheden te verrichten. In dat geval zal ODF zelf contact met jou opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. 

Na een hele week zonder internet, nog geen word. Heeft ODF met hun onderzoek begonnen? Is het probleem gevonden en wanneer kunnen we een oplossing verwachten? 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @MacRae, ik heb direct om een update gevraagd! Zodra ik meer informatie heb, zal ik het meteen laten weten. Voor nu dank ik je voor je geduld! Groetjes, Ishana

11 dagen geen internet thuis. Geen oplossing en geen update van ODF.

Ik denk ODF geef prioriteit aan het legen van nieuwe glasvezel. Dat is echt jammer. Helemaal geen goede ervaring voor nieuwe klanten toch.

mvg,
Duncan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MacRae, ik heb meteen voor je gekeken voor een update en ik zie in de update van gisteravond dat ze een plandatum hebben doorgegeven voor het herstel. Het herstel zal plaatsvinden op 11 en 12 juli. Ik ga er vanuit dat het dan ook helemaal is opgelost en je vanaf dan weer kunt genieten van het internet!

Reageer