- Wij krijgen het zelf niet geinstalleerd dus moest er een tmobile monteur langskomen.
- Monteur kon het niet maken en zei dat er iemand van KPN moest langskomen. Er zou binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen.
- Wij moeten 1,5 week wachten voor er contact werd opgenomen. Ondertussen hebben wij elke dag gebeld met de klantenservice, niemand kon ons helpen of iets voor ons doen.
- Eindelijk komt er een monteur van KPN langs. Hij regelt het een en ander en zegt dat de verbinding werkt.
- Internet werkt nog steeds niet en er moet weer een tmobile monteur langskomen (=weer een vrije dag opnemen van werk).
- T mobile monteur komt langs en zegt dat de fout nog steeds bij KPN ligt. Er wordt binnen 3 werkdagen contact opgenomen voor een nieuwe afspraak. (grote kans dat we weer moeten wachten).
De tmobile klantenservice zegt niets voor ons te kunnen doen, via facebook reageren ze begripvol na lang wachten maar kunnen ook niet doen. Wat moet ik doen?