Skip to main content

Hi, 

Sinds vannacht kan ik niet meer op een aantal mail servers komen (Connectie errors/time out). Lijkt op een routering issue op het T-Mobile (of Odido). Meerdere devices zelfde issue. Connectie via 5G netwerk (ook T-Mobile) geeft het probleem niet.  Reset geeft hetzelfde probleem.

Is er een issue op dit moment? 
Postcode 3544DH

Hey @j0ch3m, dit was inderdaad bij ons bekend maar is alweer verholpen. Kan je een volledige powerflip uitvoeren en mij een terugkoppeling geven of alles weer werkt? 

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hi Tommie, 

Vanmorgen ook gedaan, zal het nog een keer doen. Nu opgelost door VPN op te zetten, en vandaar de routering op te pakken. Lijkt op een soort poort block (IMAP poorten).

Kom straks met een update.

/Jochem

Reset uitgevoerd.. Issues blijven bestaan - sommige sites niet bereikbaar + aantal poorten niet bereikbaar.

@j0ch3m, zou je alleen de Zyxel kunnen aansluiten en dit opnieuw proberen? 

same issue

@j0ch3m, bedankt voor het testen. Om welke e-mail servers en websites gaat het? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Reageer