Skip to main content
Beantwoord

Netwerk problemen sinds onderhoud 16-01

• 24 januari 2025
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

Odido had 16-01 onderhoud. 

nu heb ik een docker thuis draaien die om de 15 min een Speedtest draait 

normaal is dat tussen de 95 mbps en 105 mpbs up en download 

nu na het onderhoud komt mijn upload vaak niet meer boven de 30 mpbs en zelfs vaak rond 9. 

Ik gebruik mijn Odido router niet meer omdat ik die heb vervangen voor een Unifi router. 
nu had ik een Odido ticket gemaakt: 75688659

en mijn oude router weer er tussen gezet zodat support tests kon draaien. 

krijg ik net een mail dat er een nieuwe router gestuurd is 

lijkt me niet de oplossing 

iemand nog een idee

media converter is natuurlijk meerdere keren herstart al. 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@twdekoning, ik ben met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat we een nieuw modem hebben opgestuurd om dit helemaal uit te sluiten. Heb je het nieuwe modem inmiddels ontvangen en deze uit kunnen testen? Dan kan ik dit terugkoppelen naar mijn collega's van de technische dienst! 

Bekijk origineel

7 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1192 reacties
  • 24 januari 2025

Als je met de nieuwe router ook belabberde snelheden haalt dan kunnen ze verder zoeken. Maar ze willen dit eerst uitsluiten. Hoe was de snelheid op die router van hun overigens? (Pc rechtstreeks met kabel verbonden)

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

upload historie van de afgelopen maand

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025
rvk01 schreef:

Als je met de nieuwe router ook belabberde snelheden haalt dan kunnen ze verder zoeken. Maar ze willen dit eerst uitsluiten. Hoe was de snelheid op die router van hun overigens? (Pc rechtstreeks met kabel verbonden)

via de Odido router of via mijn Unifi router blijft het beetje steken op:

download +/- 100

upload verschilt tussen de 9 tot 33 mpbs

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1192 reacties
  • 24 januari 2025

Ieks. Ja, dat plaatje ziet er behoorlijk slecht uit (en duidelijk dat het op een bepaald moment begint). Helaas moet het allemaal door de radertjes van het script van Odido voordat iemand hier echt achter komt en toegeeft 😬

Overigens zijn mijn speedtesten ook erg verschillend op mijn server maar in ieder geval niet zo belabberd qua snelheid.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025
rvk01 schreef:

Ieks. Ja, dat plaatje ziet er behoorlijk slecht uit (en duidelijk dat het op een bepaald moment begint). Helaas moet het allemaal door de radertjes van het script van Odido voordat iemand hier echt achter komt en toegeeft 😬

Overigens zijn mijn speedtesten ook erg verschillend op mijn server maar in ieder geval niet zo belabberd qua snelheid.

Nee tuurlijk resultaten verschillen iedere test maar meestal maar paar mpbs 

dit is wel erg 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2025

Hi ​@twdekoning, ik ben met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat we een nieuw modem hebben opgestuurd om dit helemaal uit te sluiten. Heb je het nieuwe modem inmiddels ontvangen en deze uit kunnen testen? Dan kan ik dit terugkoppelen naar mijn collega's van de technische dienst! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi Nora

yes die heb ik ontvangen en gisteren aangesloten maar helaas geen verbetering 

gister met je collega gesproken en wat testjes gedaan en als het goed is is mijn ticket weer terug naar de TD. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen