Skip to main content

Hoi

 

ik heb gisteren iemand van Odido gesproken en die heeft een "ticket" aangemaakt en ik heb mijn 2 betalings screenshots gisteren ook al naar jullie gemaild zodat ik sneller weer aangesloten kan worden.Dit is niet gelukt.Ik heb betaald.(zie bijlagen)

Ik ben nu nog steeds Toos Internetloos...

 

Zou dit evt VANDAAG wel lukken om ons weer aan te sluiten?

 

Met vriendelijke groet 

Fam Vos

XXXX XXXX

XXXX XXXX

 

XXXX

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hi @n.vos1969, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de opheffing al in gang gezet is. Dit moet namelijk door onze financiële afdeling geregeld worden. Twee collega's hebben hier al navraag naar gedaan. Ik ga er vanuit dat het spoedig opgeheven wordt!


Reageer