Beantwoord

modem ontvangt geen internet

  • 29 June 2019
  • 6 reacties
  • 951 Bekeken

Beste,

vanaf ongeveer 19:30 deze avond ontvangt mijn modem geen internet meer en werkt de tv ook niet. De stappen online heb ik doorlopen en ook dit werkte niet. Is er een storing in Enschede of is er iets mis? Er staat: apparaat kan geen verbinding maken met het internet. Neem contact op met de provider. Kunnen jullie mij verder helpen?

Groet Jade
icon

Beste antwoord door Brian 3 July 2019, 14:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @JadevanLaar,

Volgens mij zijn er momenteel geen storingen bekend. Hoe heb je het modem herstart?

- knopje op de router aan/uit?
- stekker voor 1 minuut uit het contact?
- fabrieksreset door met een dun voorwerp in de daarvoor bestemde inkeping, waardoor het modem zich totaal reset?

Heb je daarbij ook de eventuele mediaconvertor herstart? Ik zou tenminste de tweede optie uitvoeren. Als dat niet helpt kun je de reset uitvoeren.
Goedemorgen!
Ik heb alle bovenstaande opties geprobeerd. Het modem kan geen internet verbinding maken. Dat probleem blijft.. Vandaar dat ik ook contact opneem. Groet Jade
Reputatie 7
Badge +4
Goed dat je alle varianten geprobeerd heb inclusief de mediaconvertor. Welke lampjes branden op het modem? Je kunt eventueel een foto plaatsen.
ik zal een foto plaatsen, dat is denk ik duidelijker

Reputatie 7
Hi @JadevanLaar, ik heb meteen met je meegekeken en er lijkt inderdaad iets mis te zijn met de verbinding. We gaan een monteur bij je langs sturen om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Reageer