de kabel aansluiting in zowel de lan 1 als lan 2 poort is slecht.
Als de ethernet kabel beweegt gaan de groene leds uit en is er geen verbinding.
Het ligt niet aan de kabel want die heb ik al met 2 andere kabels getest
Bladzijde 1 / 1
Het lijkt erop dat je een mechanisch en elektrisch slecht exemplaar hebt getroffen. Als knutseloplossing kun je met een naald de 8 contactdraadveertjes in de RJ45 connectorpoort een beetje liften en ook met contactspray reinigen. Wel de stroom eraf natuurlijk. Maar misschien is er ergens anders een slecht of gebroken contact.
Je moet gewoon een ander exemplaar aanvragen bij T-Mobile denk ik.
Je moet gewoon een ander exemplaar aanvragen bij T-Mobile denk ik.
Hoi @monoposto ! Dit modem klinkt inderdaad als een ongelukkig exemplaar. Geen zorgen, hier zoek ik graag een oplossing voor! Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk uit naar je bericht!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.