Skip to main content

Beste,

Via mijn publieke IP adres is de login pagina van mijn modem zichtbaar. Dit heb ik uiteraard liever niet.

Ik heb in de MGMT instellingen al staan dat het alleen via LAN/WLAN bereikbaar zou moeten zijn. De WAN is uitgeschakeld. 

De helpdesk van t-mobile heeft 0 kennis hierover helaas. Heeft iemand hier een idee hoe ik de WAN access kan uitzetten?

Ik heb een Zyxel VMG8825-T50 modem.

Hallo @FIA2008 

Test je dit via de WiFi of bekabeld? Dan lukt het maar via 4G bijvoorbeeld niet.

Bij mij staat voor PÍNG ook een vinkje bij LAN/WLAN.


Hallo @FIA2008 

Test je dit via de WiFi of bekabeld? Dan lukt het maar via 4G bijvoorbeeld niet.

Bij mij staat voor PÍNG ook een vinkje bij LAN/WLAN.

 

@Waqqas, Ah, dat deed ik via (W)LAN inderdaad. Gelukkig lukt het niet via een 4G verbinding. Bedankt!


Reageer