Skip to main content

Hallo, ik heb al meer dan een dag geen internet meer. Ik woon in Rosmalen en weet dat er een probleem is. Wanneer is de verwachting dat het probleem is opgelost? Ik werk vanuit huis en mijn databundel is onderhand echt leeg nu. 

ik hoor graag

grtz Dolf

Hi @Dolfsmits, welkom op onze Community!

We houden je in ons algemene topic op de hoogte: 

Inmiddels krijgen we van een aantal klanten te horen dat ze online komen. Is dit bij jou ook het geval?

Hi @Dolfsmits, welkom op onze Community!

We houden je in ons algemene topic op de hoogte: 

Inmiddels krijgen we van een aantal klanten te horen dat ze online komen. Is dit bij jou ook het geval?

Inmiddels is het weer verholpen inderdaad. Komt er nog een compensatie? Dat zou ik zeer op prijs stellen

Hey @Dolfsmits, ik zal 27 en 28 november voor je vergoeden. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een prettige middag! 

Sinds 11:58 geen verbinding in Gouda. Media Converter geeft alarmlampje "rood”, ook na power off and on.

Hey @pinsulani, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een monteursverzoek ingediend voor je! Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt. 

Hey @pinsulani, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een monteursverzoek ingediend voor je! Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt. 

Doe ik. Tijd lijkt gerelateerd aan de problemen in Haarlem. Is wat uit de buurt maar toch….

Hey @pinsulani, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een monteursverzoek ingediend voor je! Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt. 

Heb nog niets gehoord over een monteur o.i.d.

Ik ben direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat er al een monteur is ingepland voor morgen @pinsulani!

Klopt, ik houd je op de hoogte morgen

Ik ben direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat er al een monteur is ingepland voor morgen @pinsulani!

Guidion monteur is langs geweest. Die zegt dat de verbinding op de switch in de centrale er "uitgetrokken" is. Hij kan er zelf niet bij en dus moet een KPN-monteur dat gaan doen. Hij zou dit terugmelden naar Guidion/Odido en dan zou dit automatisch moeten gaan. Kan jij er zicht op houden of dit inderdaad gebeurt?

Hi @pinsulani, bedankt voor de update! Ik zie het inderdaad. Geen zorgen, want de monteur heeft het goed doorgegeven. De melding is bij ons bekend en wij zetten dit door naar de netwerkbeheerder. Weet dat we dit zo snel mogelijk oplossen via deze partij en we je op de hoogte houden zodra dit is opgelost. We maken achteraf een vergoeding aan, zodat je niet voor deze periode hoeft te betalen!

Heb dit bericht ontvangen eergisteren maar nog geen contact gehad met KPN.

Kenmerk: 2372/67679088

refComId:_a5I6N00000Ffwj2UAB:refComId

We hebben onze netwerkpartner ingeschakeld

Hallo xxxx,

We hebben onze netwerkpartner KPN ingeschakeld om het probleem te verhelpen.

Je ontvangt een link per sms van KPN. Via deze link kun je direct een afspraak inplannen. Daarnaast ontvang je de link ook van ons per e-mail.

Wees gerust, uiteraard blijven we zelf ook met je in contact tot we jouw melding naar tevredenheid af hebben gehandeld.

Hi @pinsulani, we hebben inderdaad KPN NetwerkNL aangestuurd. Zij zullen binnen vijf werkdagen contact met je opnemen! 

Hi @pinsulani, we hebben inderdaad KPN NetwerkNL aangestuurd. Zij zullen binnen vijf werkdagen contact met je opnemen! 

KPN Netwerk monteur heeft in de centrale de kabel weer in switch gestoken, was losgeraakt? Het werkt nu weer.

Hi @pinsulani, we hebben inderdaad KPN NetwerkNL aangestuurd. Zij zullen binnen vijf werkdagen contact met je opnemen! 

Vandaag is ie weer offline gegaan. Zelfde situatie als eerst. Rood licht op de mediaconverter.

KPN Netwerk monteur heeft in de centrale de kabel weer in switch gestoken, was losgeraakt? Het werkt nu weer.

Ik heb ook nog geen compensatie gekregen voor de 11 dagen dat de verbinding offline was.

@pinsulani Geen zorgen! Ik heb de compensatie direct voor je verwerkt. Het systeem berekent de vergoeding automatisch en deze zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 

@pinsulani Geen zorgen! Ik heb de compensatie direct voor je verwerkt. Het systeem berekent de vergoeding automatisch en deze zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 

Dankjewel, inmiddels weer online. Andere mediaconverter

Reageer