Skip to main content
Beantwoord

Ligt jullie Gateway eruit?

  • 12 juli 2019
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Hallo,

ik had vanochend wat problemen met internet en zag direct dat er geen ping meer is op de gateway van jullie. Is hier een storing? Moet ik er wel bij zeggen dat ik nu internet heb, de storing er nog is een ik geen traffic van WAN ontvang. Dus mijn vermoeden is dat de gateway bij jullie nog maar eenzeidig aan het werken is.

Groet,

Chris

Beste antwoord door Sander

Hoi @telegebruiker,

Gelukkig is er geen storing. Wel was er 's nachts onderhoud van 10 op 11 juli. Kun je het modem (en/of Media converter) opnieuw opstarten? Kun je ook uitleggen wat je bedoelt met wel internet, maar geen WAN?
Bekijk origineel

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2019
Hoi @telegebruiker,

Gelukkig is er geen storing. Wel was er 's nachts onderhoud van 10 op 11 juli. Kun je het modem (en/of Media converter) opnieuw opstarten? Kun je ook uitleggen wat je bedoelt met wel internet, maar geen WAN?

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen