Skip to main content

Hoi,

Ik probeer jullie vandaag al 3 uur te bereiken via de klantenservice lijn, maar constant na 1 uur wachten wordt er gewoon opgehangen door een medewerker. Als nieuwe klant ervaar ik dit als onprofessioneel en doe dus via hier mijn beklag. Vandaag is de installatiedag van mij en ik heb alles zoals de instructies uitgevoerd, doch heb ik geen internet. Indien mijn internet vandaag niet geleverd wordt, wil ik mijn contract laten ontbinden omdat dit natuurlijk geen frisse start is. Via allerlei andere kanalen heb ik jullie getracht te bereiken, maar niks biedt soelaas. 

Hallo @TesToes 

Omdat je de installatie zelf hebt gedaan is het vast DSL?

Heb je de modem met de meegeleverde DSL kabel op het ISRA punt aangesloten?

Welk ISRA heb je? Misschien kan je er eens een foto van toevoegen.


Ik heb een telefoonaansluiting waarin ik een 4 puntig stekker heb gedaan. Het WAN lampje heeft geen een keer gebrand. 


@TesToes 

De DSL kabel zit in de DSL poort?

Kan je die varkenssnuit aansluiting eens openschroeven en een foto maken van de bedrading?


 

ik heb de aansluiting helemaal los gemaakt, het probleem is dat ik niemand van T-mobile aan de lijn krijg zodat ik weet of ik uberhaupt verbinding heb. Straks ligt het probleem bij T-mobile en dan zit ik hier voor niks te sleutelen. 


@TesToes

Je hebt 2 combinaties die om elkaar gewikkeld zitten, zwart en doorzichtig, wit en doorzichtig.

Sluit eerst zwart en doorzichtig aan, hier zit meestal het signaal op.

Een alternatief is de wit en doorzichtig aansluiten.

In je T-Mobile thuis account staat de installatiedatum en je hebt hem ook ontvangen per mail/post, de verbinding wordt voor 18:00 geactiveerd.


Weet jij toevallig de aansluitingen welke waar moet? Ik denk dat ie in oorsprong fout zat. Ik kan het nergens vinden. 


@TesToes

Waar de pin gat van de adapter zit dus rood zit goed en de blauw aan de rechter kant boven de pin gat.

Dit moet je proberen de zwarte en doorzichtige die om elkaar gewikkeld zitten, zwart links en doorzichtig rechts.

Een alternatief is de andere gewikkelde combinatie wit en doorzichtig, wit links en doorzichtig rechts.

Wanneer 1 combinatie is aangesloten dan mag er verder geen andere draad aangesloten dus blauw en rood ook losmaken.

Voorbeeld

 


Waqqas, mijn internet doet het nu! Super bedankt voor jouw hulp. 


Goed om te horen en veel plezier 💪


Reageer