Hi all!
Een hele goedemiddag om te beginnen en een hele mond vol als topic onderwerp.
- Waar het op neer komt:
Ik heb een Synology NAS
Draait een webserver op, benaderbaar via poort 80 en 443, ook geforward werkt top!
T54 Modem van T-Mobile
SSL Certificaat altijd probleemloos via Let’s encrypt kunnen vernieuwen.
Helaas krijg ik nu de volgende foutmelding:

Poorten staan dus open, website functioneert zelf ook prima.
Ik heb al geprobeerd de firewall uit te schakelen van het modem, maar lost het probleem niet op.
Synology (wat overigens doorgaans echt hele goede snelle support heeft) heeft ook al meegekeken en logs verzameld maar verwijst me helaas terug naar de ISP.
Ik hoop dat ik via deze weg een bevredigend antwoord kan vinden, of wellicht iemand die tegen dezelfde problemen aan loopt en niet opgelost krijgt, dat kan natuurlijk ook een antwoord zijn!
Alvast bedankt voor het meedenken!
Luc