Skip to main content
Beantwoord

is er storing in het postcode gebied 2643?

• 27 januari 2025
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Beste medewerker van odido.

is er op dit moment een storing in het postcode gebied 2643?

Beste antwoord door Kaleknakker

Nora van Odido schreef:

Hi ​@Kaleknakker, er zijn geen algemene problemen in jouw postcodegebied. Wel ben ik gelijk met je mee gaan kijken en zie ik dat er inmiddels contact met ons is geweest en er vandaag een monteur bij je langs komt. Hou je me op de hoogte nadat de monteur zijn bezoek heeft voltooid? 

Bedankt voor je snelle berichtgudion is langs geweest. 

Is bij de wijkkast wezen kijken maar vertelde dat er te weinig licht naar de ont kwam.

Hij is denk ik een half uur weg maar nu net sprong alles ineens weer aan.

betekent het dat het opgelost is of moeten ze nog steeds in de wijkkast gaan kijken?

Gr Hans

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 28 januari 2025

Hi ​@Kaleknakker, er zijn geen algemene problemen in jouw postcodegebied. Wel ben ik gelijk met je mee gaan kijken en zie ik dat er inmiddels contact met ons is geweest en er vandaag een monteur bij je langs komt. Hou je me op de hoogte nadat de monteur zijn bezoek heeft voltooid? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Bedankt voor je snelle berichtgudion is langs geweest. 

Is bij de wijkkast wezen kijken maar vertelde dat er te weinig licht naar de ont kwam.

Hij is denk ik een half uur weg maar nu net sprong alles ineens weer aan.

betekent het dat het opgelost is of moeten ze nog steeds in de wijkkast gaan kijken?

Gr Hans

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 28 januari 2025

Super fijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld! ​@Kaleknakker 

Dit betekent inderdaad dat het probleem is opgelost. Gelukkig! Ik heb gelijk de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en dit bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen