Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds een jaartje Odido glasvezel en vanmorgen rond 10 uur zat ik te werken en viel de verbinding ineens weg. Er brand een rood lampje op de media encoder. Resetten heeft niet geholpen? 

Wat is er aan de hand en waarom heb ik geen internet? Er zijn geen storingen bekend. 

Groet, 

Hi @Fex, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt.

Zou je de volgende vragen willen beantwoorden zodat ik de juiste aansturing kan bieden? Alvast bedankt!

1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Bedankt

1. Nee
  2. Ja
  3. 1x per seconde
  4. Uit

Inmiddels iemand van Odido gesproken en die zal een monteur sturen om de kijken wat er aan de hand is. 

:( 

@Fex Super fijn dat er een monteur langskomt! Ik zie dat de afspraak staat gepland voor vandaag. Laat je mij weten hoe het is gegaan? 

Ze zijn niet op komen dagen. Het moet opnieuw ingepland worden. “Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen”. 

De patchkabel van mijn huis in de wijkkast is vervangen en de ONT kwam direct online. Ik kan niet klagen over de snelheid waarmee dit uiteindelijk opgelost is. 48 uur zonder internet is lang, maar een persoon op locatie binnen dezelfde tijd niet. Jammer dat de monteur gisteren niet kwam opdagen, anders was het waarschijnlijk binnen 24 uur opgelost. 

@Fex Mijn oprechte excuses dat de monteur gister niet langs is gekomen, dit is niet de bedoeling. 

Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat er zojuist een monteur is langs geweest en dat de verbinding is hersteld. Geweldig! 😀

Ik heb direct de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik st altijd paraat om verder te helpen! 

@Fex Mijn oprechte excuses dat de monteur gister niet langs is gekomen, dit is niet de bedoeling. 

Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat er zojuist een monteur is langs geweest en dat de verbinding is hersteld. Geweldig! 😀

Ik heb direct de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik st altijd paraat om verder te helpen! 

> Ik heb direct de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet.

🙌🏻

Wauw. Hartelijk bedankt. Ik ga weer lekker surfen op het web!

Reageer