Skip to main content
Beantwoord

internet werkt niet

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Hallo, mijn internet werkt niet. Mijn Genexis media converter toont alleen een groen lampje bij "Power", maar niet bij "Connection". "Alarm" knippert soms rood. Ik heb al een reset gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@hayyan, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel en alle informatie! Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie hier dat er wel een werkende verbinding binnenkomt op de ONT en dat dit ook doorgegeven wordt aan het modem. Welke lampjes branden er precies op het modem? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je alleen geen wifi verbinding meer hebt, of dat je ook bekabeld geen verbinding meer kan maken. Hou je me hiervan op de hoogte? Dan kan ik samen met jou achterhalen wat de oorzaak is! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21974 reacties
  • 25 mei 2025

Hallo ​@hayyan 

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken? Er lijkt geen glasvezel signaal op de lijn te staan.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 mei 2025

Hallo, bedankt voor uw reactie.

Ik heb nu alle privévelden in mijn profiel ingevuld.

Laat me graag weten als er nog iets ontbreekt.

Met vriendelijke groet,

Hayyan Taiyem

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1776 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2025

Hi ​@hayyan, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel en alle informatie! Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie hier dat er wel een werkende verbinding binnenkomt op de ONT en dat dit ook doorgegeven wordt aan het modem. Welke lampjes branden er precies op het modem? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je alleen geen wifi verbinding meer hebt, of dat je ook bekabeld geen verbinding meer kan maken. Hou je me hiervan op de hoogte? Dan kan ik samen met jou achterhalen wat de oorzaak is! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen