Hallo, mijn internet werkt niet. Mijn Genexis media converter toont alleen een groen lampje bij "Power", maar niet bij "Connection". "Alarm" knippert soms rood. Ik heb al een reset gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Kunt u mij helpen?
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @hayyan, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel en alle informatie! Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie hier dat er wel een werkende verbinding binnenkomt op de ONT en dat dit ook doorgegeven wordt aan het modem. Welke lampjes branden er precies op het modem? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je alleen geen wifi verbinding meer hebt, of dat je ook bekabeld geen verbinding meer kan maken. Hou je me hiervan op de hoogte? Dan kan ik samen met jou achterhalen wat de oorzaak is!
Hi @hayyan, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel en alle informatie! Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie hier dat er wel een werkende verbinding binnenkomt op de ONT en dat dit ook doorgegeven wordt aan het modem. Welke lampjes branden er precies op het modem? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je alleen geen wifi verbinding meer hebt, of dat je ook bekabeld geen verbinding meer kan maken. Hou je me hiervan op de hoogte? Dan kan ik samen met jou achterhalen wat de oorzaak is!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.