Skip to main content

Hoi T-mobile,

Mijn internet valt steeds uit. Het werkt wel weer als ik de stekker van de converter uit het stopcontact haal en er weer in doe. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Op 31 oktober is naar aanleiding hiervan een monteur bij ons langs geweest. Hij gaf aan dat het probleem mogelijk in mijn eigen acces points lag. Dus die heb ik uit mijn netwerk gehaald. 

Dit heeft de storingen echter niet opgelost. Ik heb hierover ook begin november gebeld met de klantenservice. Er is als het goed is een melding aangemaakt bij de backoffice. Ik heb op 8 november weer gebeld, maar die medewerker kon mij toen alleen vertellen dat ik meer geduld moest hebben. Sinds die tijd heb ik niks meer gehoord. Kunnen jullie mij meer informatie geven? Het internet is echt onbruikbaar zo, en het duurt nu al weken.

 

 

 

Hi @Megen, heel erg bedankt voor je toelichting! Ik heb je vandaag een terugkoppeling gegeven in het onderstaande topic: 

Ik spreek je daar graag verder! 😊


Reageer