Hallo @WouterE2
Heb je een DSL of glasvezel verbinding en welke modem/router heb je?
Zie je een rood lampje op de modem/router bij geen internet dus zowel bekabeld en WiFi?
Een fabrieksreset zou misschien kunnen helpen door het resetknopje achterop de modem/router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
Hallo @WouterE2
Heb je een DSL of glasvezel verbinding en welke modem/router heb je?
Zie je een rood lampje op de modem/router bij geen internet dus zowel bekabeld en WiFi?
Een fabrieksreset zou misschien kunnen helpen door het resetknopje achterop de modem/router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
Hoi Waqqas, ik was enkele dagen niet thuis vanwege werk, maar inmiddels weer terug. Het probleem lijkt nu weg te zijn. Helemaal gerust ben ik daar niet op, want het is al enkele keren eerder gebeurd. Soms een dag, soms enkele dagen en soms weken. Dat was toen ik nog bij Tele2 zat, maar ik denk dat dat hetzelfde netwerk is. Het lijkt toch iets te zijn geweest dan dat elders in het netwerk zat en verholpen is.
(qua symptomen zag ik overigens achtereenvolgens:
1 mijn tv en internet klapte eruit
2 het groene internet lampje (Zyxel modem, net een maand oud) ging uit.
3 na een paar minuten ging het lampje rood branden en daarna snel groen en had ik weer internet en tv
En dat dan elke x minuten.