Skip to main content
Beantwoord

internet valt steeds weg

• 23 januari 2025
  • 9 reacties
  • 86 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Al meerdere malen contact gehad met de klantenservice.

ik heb internet (glasvezel)van Odido die steeds wegvalt. Dit gaat om bedraad en wifi. Er is al een monteur langs geweest om de converter te vervangen. Ook word er gekeken naar de kast in de wijk.Helaas geen verbetering. Alles geprobeerd. Van reset tot toch maar een wifi punt besteld. Niks helpt. Ik heb op dit moment een t50 modem en ik heb het idee dat het daaraan ligt. Familie had precies hetzelfde en een nieuw modem gekregen en de problemen waren opgelost.
het lijkt me ook goedkoper om dit eerst te proberen dan elke keer een monteur te sturen die niks kan doen omdat het modem op dat moment natuurlijk werkt.Ik was aan het kijken voor abonnement met hogere download snelheid maar daar wacht ik nu mee.Graag zou ik een nieuw modem willen ontvangen en nieuw wifi punt zodat hopelijk dit probleem opgelost is.

Beste antwoord door Cbus

Teresa van Odido schreef:

@Cbus Goed om te lezen dat je al wat stappen heb doorlopen met ​@Waqqas

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd om te kijken of dit jouw probleem verhelpt. Ik heb daarnaast ook het wifipunt voor je omgeruild naar het wifipunt wat compatible is met het nieuwe modem. Je ontvangt hierover een e-mail en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar het wifipunt willen we wel graag terug. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om deze te retourneren en een QR-code. 

Laat je mij weten of het nieuwe modem de oplossing is? Ik ben benieuwd! 

Dit bericht kan gesloten worden. Inmiddels nieuw modem opgestuurd.

Bekijk origineel

9 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 januari 2025

Zojuist een mail ontvangen dat ze er mee bezig zijn maar dat het heel druk is. Het kan wel drie werkdagen duren voordat ze ermee beginnen.

ik ben afhankelijk van internet thuis in verband met mijn werk. Odido kunnen jullie dit spoedig voor me oplossen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@Cbus 

Als het bekabeld al niet goed gaat dan heeft het weinig zin om een WiFi punt aan te schaffen. Wanneer het internet wegvalt kleurt het internet lampje op de Zyxel dan rood en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter op dat moment?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 januari 2025

Het lampje brand dan groen. Hij brand altijd knipperend groen. Als er storing is brand het ook. Monteur is gisteren langs geweest en heeft het converter kastje vervangen. Dit is in orde.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 januari 2025

Beetje lastig te laten zien op de foto maar wat omcirkeld is brand groen knipperend. Nu werkt hij wel even

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 23 januari 2025

@Cbus 

Heb je veel apparaten bekabeld aangesloten? Je kan de WiFi misschien eens testen met alle bekabeld aangesloten apparaten losgekoppeld.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 januari 2025

Nee alleen mijn computer is bekabeld. Al 3 jaar gaat dit goed. Ik heb ook geen andere apparaten toegevoegd alles is hetzelfde

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 24 januari 2025

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd om te kijken of dit jouw probleem verhelpt. Ik heb daarnaast ook het wifipunt voor je omgeruild naar het wifipunt wat compatible is met het nieuwe modem. Je ontvangt hierover een e-mail en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar het wifipunt willen we wel graag terug. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om deze te retourneren en een QR-code. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Dit bericht kan gesloten worden. Inmiddels nieuw modem opgestuurd.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Cbus, bedankt voor het doorgeven! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen