Goede dag
Ik zit sinds 16-05-2023 bij T-mobile nooit geen klachten gehad sinds de naam verandering slecht internet speedtest komt niet boven de 200 terwijl ik 400 mb glasvezel bij jullie heb een tijdje geleden gebeld en daar gaven ze aan niks voor mij te kunnen betekenen maar dit is boelchit want ik wil dat er graag een signaal monteur word aangestuurd want ik betaal wel voor 400 en als je maar onder de 200 uit komt dan is er iets niet goed voorheen zaten we bij budget alles in1 daar werkte alles perfect zijn overgestapt omdat we bij jullie goedkoper uit waren maar goedkooper blijkt helaas niet altijd beter dus goedkoop is dure koop op dit moment ik hoop dat hier iets aangedaan gaat worden en als jullie niet kunnen leveren wat er beloofd word wil kostenloos ontbinden dat eis ik dan en dat is dan ook mijn recht heb inmiddels alvast informatie ingewonnen bij een juridische loket Dus ik hoor graag van jullie en anders schakel ik ook de geschillencommissie in want dit accepteer ik niet
Vriendelijke groet Davey van iersel