Skip to main content

Ik heb sinds gisteren 16.30 geen internet meer.  Gisteren gebeld en T-Mobile gaf aan dat er een storing was. 

Ik zie op de community na 19.40 geen update meer over deze storing. 

Wat is de status van deze storing?

Dit wil ik ook graag weten!


Hier hetzelfde, op Twitter wordt er niet gereageerd. Graag een update!


Ik heb net contact gehad met de helpdesk (uur in de wacht....). 

T-Mobile geeft geen updates van storingen, want ze hebben gisteren al aangegeven dat ze er mee bezig zijn...…

Bravo! In deze tijd waarin iedereen internet hard nodig heeft (thuiswerken, thuisonderwijs) lijkt me dit een goede strategie.

We geven aan dat we er mee bezig zijn en geven daarna pas een update als het is opgelost. 

Uitermate treurig dit.


Belachelijk dit. Ze hebben net dan wel een korte update geplaatst. Ik snap dat een storing vervelend is maar dit is toch niet te doen? Ik heb vandaag de luxe van op kantoor kunnen werken maar dat kan echt niet altijd. 

Sowieso zou het ze sieren als ze bijvoorbeeld ieder uur een update plaatsen, al hebben ze niks te melden. Dan weet je tenminste dat het niet stil ligt. 


Hallo allemaal, sorry voor het ongemak en de onduidelijkheid tot op heden!

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en vast Bellen in de regio Den Haag/Voorburg en in Culemborg. De exacte oorzaak is nog niet bekend, het onderzoek is nog in volle gang. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een algemeen verbindingsprobleem?

 


Reageer