Skip to main content
Beantwoord

Internet onbereikbaar modem heeft geen WAN connectie


  • is een King Poster
  • 46 reacties

Geen internet meer moden internet symbool rood

 

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hoi @rdbms, bedankt voor je geduld! Ik zie dat we gistere laat in de middag een update hebben ontvangen. Er is in de omgeving sprake van een stoorzender in het netwerk, de
monteur is volgens de planning op datum ter plaatse om deze stoorzender te verwijderen. De monteur hoeft niet bij jou thuis te komen, daarom is de afspraak al ingepland voor 30 mei. Mocht je die avond nog geen verbinding hebben, herstart dan je modem en de ONT even. Je zou dan netjes online moeten zijn. Geef je ons een seintje? Succes!

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

41 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19565 reacties
  • 18 mei 2022

Hallo @rdbms 

Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?

Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?

Er is op dit moment ook een storing in Deventer


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022

Glasvezel 1Gbps


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022

Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd

Is al eens eerder gebeurd


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 mei 2022

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022

Ik hoop dat ik snel geholpen word. Sinds 12:00 vandaag geen internet

 

 

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022
Lisa schreef:

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤

Ja ze gaan KPN inschakelen

Duh die doen geen patching in de wijk centrales


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022
rdbms schreef:
Lisa schreef:

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤

Ja ze gaan KPN inschakelen

Duh die doen geen patching in de wijk centrales

Tmobile vertelde mij dat ik gebeld zou worden door KPN…………….niet dus

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022

En Deventer is hier nogal ver vandaan

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022
Waqqas schreef:

Hallo @rdbms 

Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?

Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?

Er is op dit moment ook een storing in Deventer

het is 1 Gbps glasvezel

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022

sinds 12:00 gebruik ik mijnn telefoon als hotspot

Nu ver boven mijn 2Gbps budget

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022
rdbms schreef:

Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd

Is al eens eerder gebeurd

Ik heb Guidion ook gebeld en verteld wat ze moeten doen.

Maar ze moeten een ticket van Tmobile hebben. Dus morgen maar weer bellen met Tmobile

Het is echt frustrerend, vooral omdat zie niet luisteren.
Nou ja , wel luisteren maar niet begrijpen waar het over gaat.

Unskilled helpdesk en geen second line die me kan helpen


Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3595 reacties
  • 18 mei 2022

@rdbms Dus T-Mobile zet de opdracht door naar KPN NetwerkNL en vervolgens ga je Guidion vertellen wat ze moeten doen. Tsja dat werkt niet


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 18 mei 2022

Probeerde eerst tmobile te vertellen wat er volgens mij aan de hand was.

Maar hier zijn 3 partijen betrokken

Guidion T-Mobile en kpn die op hun eigen eilandje opereren. Geen communicatie

 

 

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 19 mei 2022
rdbms schreef:
Waqqas schreef:

Hallo @rdbms 

Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?

Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?

Er is op dit moment ook een storing in Deventer

het is 1 Gbps glasvezel

 

bekabeling is prima internet led op mijn modem is rood


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 19 mei 2022

Nog steeds geen internet ik zou vanochtend gebed worden door de technische dienst


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 19 mei 2022

Is dat gebruikelijk dat het langer dan 2 dagen duurt?

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 19 mei 2022
rdbms schreef:
rdbms schreef:
Lisa schreef:

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤

Ja ze gaan KPN inschakelen

Duh die doen geen patching in de wijk centrales

Tmobile vertelde mij dat ik gebeld zou worden door KPN…………….niet dus

 

vandaag 19-mei-2022 nog steeds gee internet

Ik zou vanochtend gebeld worden……...niet dus


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 20 mei 2022

Hi @rdbms, merci voor de aanvullingen! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het kan altijd enkele dagen duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Zojuist ben ik direct voor je gaan kijken, maar ik zie nog geen concrete status update die ik met je kan delen. Mijn collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te pakken. Excuses als je gebeld zou worden en die afspraak niet na is gekomen. Het gekke is dat ik achter de schermen geen log zie met een terugbelverzoek, dus ik kan niet voor je opsporen welke collega dit betreft. Is er wellicht iemand in jouw huishouden met een Tele2 of T-Mobile mobiel abonnement? Dan stuur ik met alle liefde een Unlimited Data voucher jouw kant op, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon en zo toch kan genieten van onbeperkt internet. Ik denk heel graag met je mee en duim dat je heel snel weer online komt! 💪


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 20 mei 2022

Kelvin zei dat


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 23 mei 2022

Nog steeds geen internet

 

Is dit normaal?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 23 mei 2022

Hi @rdbms,

Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.

Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.

In de tussentijd werken wij onverminderd hard door aan een oplossing voor je!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 24 mei 2022
Cal schreef:

Hi @rdbms,

Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.

Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.

In de tussentijd werken wij onverminderd hard door aan een oplossing voor je!

Nog niks gehoord en nog steeds geen internet…...


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2298 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2022

Hoi @rdbms, bedankt voor je geduld! Ik zie dat we gistere laat in de middag een update hebben ontvangen. Er is in de omgeving sprake van een stoorzender in het netwerk, de
monteur is volgens de planning op datum ter plaatse om deze stoorzender te verwijderen. De monteur hoeft niet bij jou thuis te komen, daarom is de afspraak al ingepland voor 30 mei. Mocht je die avond nog geen verbinding hebben, herstart dan je modem en de ONT even. Je zou dan netjes online moeten zijn. Geef je ons een seintje? Succes!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 24 mei 2022
rdbms schreef:
Cal schreef:

Hi @rdbms,

Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.

Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.

In de tussentijd werken wij onverminderd hard door aan een oplossing voor je!

Nog niks gehoord en nog steeds geen internet…...

Maar zoals ik vanaf het begin al vertelde check mijn patching in de wijkcentrale dan is het binne 3 minuten opgelost. Jullie zeggen dat jullie er alles aan doen, maar jullie kunnen ff niks want KPN of Guidion moet iets doen.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 24 mei 2022
Cheyenne schreef:

Hoi @rdbms, bedankt voor je geduld! Ik zie dat we gistere laat in de middag een update hebben ontvangen. Er is in de omgeving sprake van een stoorzender in het netwerk, de
monteur is volgens de planning op datum ter plaatse om deze stoorzender te verwijderen. De monteur hoeft niet bij jou thuis te komen, daarom is de afspraak al ingepland voor 30 mei. Mocht je die avond nog geen verbinding hebben, herstart dan je modem en de ONT even. Je zou dan netjes online moeten zijn. Geef je ons een seintje? Succes!

30 mei ??? nog 7 dagen wachten wachten ?? Dat meen je niet

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen