Geen internet meer moden internet symbool rood
Geen internet meer moden internet symbool rood
Hallo
Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?
Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?
Er is op dit moment ook een storing in Deventer
Glasvezel 1Gbps
Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd
Is al eens eerder gebeurd
Hi
Ik hoop dat ik snel geholpen word. Sinds 12:00 vandaag geen internet
Hi
Ja ze gaan KPN inschakelen
Duh die doen geen patching in de wijk centrales
Hi
Tmobile vertelde mij dat ik gebeld zou worden door KPN…………….niet dus
En Deventer is hier nogal ver vandaan
Hallo
Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?
Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?
het is 1 Gbps glasvezel
sinds 12:00 gebruik ik mijnn telefoon als hotspot
Nu ver boven mijn 2Gbps budget
Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd
Is al eens eerder gebeurd
Ik heb Guidion ook gebeld en verteld wat ze moeten doen.
Maar ze moeten een ticket van Tmobile hebben. Dus morgen maar weer bellen met Tmobile
Het is echt frustrerend, vooral omdat zie niet luisteren.
Nou ja , wel luisteren maar niet begrijpen waar het over gaat.
Unskilled helpdesk en geen second line die me kan helpen
Probeerde eerst tmobile te vertellen wat er volgens mij aan de hand was.
Maar hier zijn 3 partijen betrokken
Guidion T-Mobile en kpn die op hun eigen eilandje opereren. Geen communicatie
Hallo
het is 1 Gbps glasvezel
bekabeling is prima internet led op mijn modem is rood
Nog steeds geen internet ik zou vanochtend gebed worden door de technische dienst
Is dat gebruikelijk dat het langer dan 2 dagen duurt?
Hi
Tmobile vertelde mij dat ik gebeld zou worden door KPN…………….niet dus
vandaag 19-mei-2022 nog steeds gee internet
Ik zou vanochtend gebeld worden……...niet dus
Hi
Kelvin zei dat
Nog steeds geen internet
Is dit normaal?
Hi
Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.
Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.
In de tussentijd werken wij onverminderd hard door aan een oplossing voor je!
Hi
Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.
Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.
Nog niks gehoord en nog steeds geen internet…...
Hoi
monteur is volgens de planning op datum ter plaatse om deze stoorzender te verwijderen. De monteur hoeft niet bij jou thuis te komen, daarom is de afspraak al ingepland voor 30 mei. Mocht je die avond nog geen verbinding hebben, herstart dan je modem en de ONT even. Je zou dan netjes online moeten zijn. Geef je ons een seintje? Succes!
Hi
Nog niks gehoord en nog steeds geen internet…...
Maar zoals ik vanaf het begin al vertelde check mijn patching in de wijkcentrale dan is het binne 3 minuten opgelost. Jullie zeggen dat jullie er alles aan doen, maar jullie kunnen ff niks want KPN of Guidion moet iets doen.
Hoi
monteur is volgens de planning op datum ter plaatse om deze stoorzender te verwijderen. De monteur hoeft niet bij jou thuis te komen, daarom is de afspraak al ingepland voor 30 mei. Mocht je die avond nog geen verbinding hebben, herstart dan je modem en de ONT even. Je zou dan netjes online moeten zijn. Geef je ons een seintje? Succes!
30 mei ??? nog 7 dagen wachten wachten ?? Dat meen je niet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.