Hi, huawei modem brandt al 3x werkdagen rood lampje. Krijgt geen opvlolging
Ha een bekend probleem. Hier hetzelfde. Branden er nog meer lichten waar de glasvezel vanuit de grond komt / verdeelkastje in de meterkast. Want daar zit bij ons heg probleem. FTU bij ons stuk en dat duurt al 5 dagen. En 0 acties nog. Odido heeft doorgezet naar ODF en die laatste zijn niet erg behulpzaam.
Welkom op onze community!
Goed dat je dit gelijk aangeeft d.m.v. dit topic. Ik wil natuurlijk dat je gauw weer kan genieten van onze diensten. Ik kijk gelijk met je mee!
Ik zie gelukkig dat er al een ticket ligt bij onze technische dienst. Zij zijn nog druk bezig met het onderzoek. Zodra er meer bekend is, laten zij dit ook weten.
Maak je al wel gebruik van een Unlimited vouchercode? Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Als je nog vragen hebt of ik iets anders voor je kan doen, verneem ik het ook graag. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Hi Teresa,
Dank voor de reactie.
De monteur zou vandaag moeten komen dus wacht nog even af. Echter maak ik mobiel al gebruik van een onbeperkt internet abbonement. Bovendien betalen we voor een dienst die nu al een week niet meer functioneert.
Ipv een korting op deze maand, zou ik liever een aanbieding ontvangen voor een verlenging van een jaar. Ik zie dat als ik nu als nieuwe klant een 1-jarig contract zou afsluiten, ik een stuk minder zou betalen dan dat ik nu doe. Dus zou je voor ons bestaande pakket (1 gb internet/ziggo sport/tv) een mooie aanbieding willen doen voor 1 jaar.
Ik sta namelijk op het punt om over te stappen, maar wil uiteraard nog even de monteur afwachten vandaag.
Dank,
Koen
Hoi
Hi Ishana,
ja internet doet het weer dus fijn als je de vergoeding kan aanmaken voor deze week.
ik zal je collega’s bellen maandag.
dank,
koen
Hoi
Hi Ishana, helaas moet ik melden dat we sinds een uur weer hetzelfde probleem hebben...zou je aub. met spoed weer een monteur langs kunnen laten komen?
Hey
Hi, nog steeds niets gehoord?
Hey
Hi, tot op heden niks gehoord….
Hi
Beste,
Het is zojuist opgelost. Onze fiber kabel zat gewoon los in de wijkkast aldus de monteur. Hij gaf aan dat het onmogelijk is dat deze vanzelf los komt. Dus wellicht goed om jullie database te checken wie er 9 dagen geleden in de patchkast is geweest?! Want hij hing dus helemaal los.
Nu doet alles het weer. Maar wel graag conform voorgaande keer een restitutie voor de 9 dagen dat we nu geen internet hebben gehad.
Dank,
Koen
Hey
Klopt het dat je vanaf 11 november tot en met 21 november geen diensten gehad hebt? Dan zet ik de vergoeding in gang!
Hi Tommie, yes dat klopt helemaal.
Dank,
Koen
Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.