Welkom op onze community! @meervdc
Goed dat je dit via deze weg navraagt. Oprecht sorry dat jouw verbinding nog niet is hersteld. Ik help je natuurlijk graag verder!
Ik ben meteen gaan kijken, maar kan nog geen update inzien van onze technische dienst. Ik heb gelijk een bericht gestuurd of zij al meer informatie hebben vanuit de netwerkbeheerder. Echter hebben zij nog geen update ontvangen. Voor nu is het dus echt nog afwachten op de netwerkbeheerder.
Natuurlijk wil ik niet dat je in de tussentijd helemaal offline bent. Maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Mocht dit nog niet zo zijn, stuur ik je deze graag toe!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta altijd paraat om te helpen!
Ondertussen zelf gebeld en gemaild met ODF en blijkbaar hebben ze spoed ervan gemaakt omdat ons hele huis op WIFI werkt incl de verwarming. En deze dagen best heel koud waren in huis.
vandaag na 7 dagen eindelijk terug op het netwerk. Een reparatie van jawel 5 minuten. Wat 7 dagen moest duren!
puur omdat het FTU kastje slechte las had en gebroken was. Op de vraag wie had de las kapot gemaakt, aangezien wij niet aan het kastje hebben gezeten wat moeten wij überhaupt in zo’n kastje zoeken. Zei de monteur dit kan al gebeuren door de deur meterkast open en dicht te doen.
Is nu 7 dagen de kachel uit geweest? Geen warm water?
Nick40,
dat klopt helemaal 7 dagen niks geen tv/ geen internet / geen verwarming / nada niks. Het is behoorlijk koud in huis geweest. Maar dat probleem is dus sinds vandaag verholpen. Nu werkt alles weer naar behoren.
Hoi @meervdc, fijn om te horen! Ik zie dat mijn collega al een vergoeding in het systeem voor je heeft geplaatst. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Stuur me gerust een bericht als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Een kachel die afhankelijk is van internet. Dat kan toch niet? Dat wil je toch niet?
Een cv heeft toch gewoon een thermostaat? Daar zit toch een knop op waar je aan kunt draaien? Dat je dat ding ook kunt bedienen via internet is leuk, maar daar is het toch niet afhankelijk van?