Beantwoord
Internet is traag lage snelheid
Beste T-Mobile.
Ik zie heel wat topics over lage snelheid van mensen.
Ik ervaar het zelfde probleem dit al vanaf dag 1
Traagheid speelt op bekabeld als wifi..
Zelf heb ik ook een Mesh systeem/netwerk helaas maakt dit ook niet veel uit.
zo vaak gebeld met Klantenservice samen komen we ook niet uit
met mijn vorige providers NLE en Telfort altijd 100mbits gehaald zelfs daarboven terwijl ik abo van 100 had.
bij T-mobile ben ik gegaan voor 100mbit abp Ik heb al op verschillende momenten van de dag getest, het is heel wisselvallig .
Klantenservice van T-Mobile blijft aangeven dat mijn lijn stabiel is en de juiste snelheid op mijn modem binnen komt
Bij YouTube merk ik zeer regelmatig de beroerde snelheid het blijft heel lang laden en dan wordt het afgespeeld vervolgens stopt het weer of aan slechte kwaliteit van beeld. ook met surfen kan het soms wat tijd nodig hebben ook ervaren wij problemen als mijn vrouw op laptop en ik achter de pc zit
Nu wat gegevens
âȘïž Abonnement: Internet 100 sinds 16-01-201
âȘïž Router: HG659
âȘïž fourstack: Koper/DSL 109 Mbit
âȘïž T-Mobile site: Mogelijk om 100mb/s te bestellen op postcode
Ik zie heel wat topics over lage snelheid van mensen.
Ik ervaar het zelfde probleem dit al vanaf dag 1
Traagheid speelt op bekabeld als wifi..
Zelf heb ik ook een Mesh systeem/netwerk helaas maakt dit ook niet veel uit.
zo vaak gebeld met Klantenservice samen komen we ook niet uit
met mijn vorige providers NLE en Telfort altijd 100mbits gehaald zelfs daarboven terwijl ik abo van 100 had.
bij T-mobile ben ik gegaan voor 100mbit abp Ik heb al op verschillende momenten van de dag getest, het is heel wisselvallig .
Klantenservice van T-Mobile blijft aangeven dat mijn lijn stabiel is en de juiste snelheid op mijn modem binnen komt
Bij YouTube merk ik zeer regelmatig de beroerde snelheid het blijft heel lang laden en dan wordt het afgespeeld vervolgens stopt het weer of aan slechte kwaliteit van beeld. ook met surfen kan het soms wat tijd nodig hebben ook ervaren wij problemen als mijn vrouw op laptop en ik achter de pc zit
Nu wat gegevens
âȘïž Abonnement: Internet 100 sinds 16-01-201
âȘïž Router: HG659
âȘïž fourstack: Koper/DSL 109 Mbit
âȘïž T-Mobile site: Mogelijk om 100mb/s te bestellen op postcode
Beste antwoord door Brian
Hi @MrOsman , ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Zo te zien hebben we al eerder je verbinding in de woning nagelopen en gaan we de netbeheerder inschakelen na je eerdere contact met mijn collega op 18-01. We gaan voor je aan de slag!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.