Beantwoord
Instellingen Fritz Repeater 1750e aanpassen
Monteur Gideon heeft onlangs de repeater geplaatst. Bekabeld aangesloten op mijn TMobile Modem/Router Vigor.
Het heeft een eigen SSID. Nu wil ik het wachtwoord aanpassen. Dit kan blijkbaar draadloos niet, maar als ik een computer bedraad (gewone lankabel, geen cross) aansluit op de Repeater, kom ik niet bij de interface.
Computer (WIFI van Vigor) en Repeater (bekabeld) zitten in een hele andere IP range.
Ik kan niets daarover vinden en Pt 16.2 (Gebruikersinterface wordt niet weergegeven) van de uitgebreide handleiding helpt mij ook niet.
Wie wel?
Gr Jer
Het heeft een eigen SSID. Nu wil ik het wachtwoord aanpassen. Dit kan blijkbaar draadloos niet, maar als ik een computer bedraad (gewone lankabel, geen cross) aansluit op de Repeater, kom ik niet bij de interface.
Computer (WIFI van Vigor) en Repeater (bekabeld) zitten in een hele andere IP range.
Ik kan niets daarover vinden en Pt 16.2 (Gebruikersinterface wordt niet weergegeven) van de uitgebreide handleiding helpt mij ook niet.
Wie wel?
Gr Jer
Beste antwoord door Brian
Hey Snackey, hmm dat is vreemd, via de door jou opgegeven adressen zou je wel toegang moeten krijgen tot de Repeater, zie hier en hier. Zou je eens willen proberen om de Repeater een fabrieksreset te geven zodat je hem opnieuw in kan stellen? Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.