Skip to main content
  • 9,080 Topics
  • 73,266 Reacties
9080 Topics
T-Mobile Thuis internet verbinding valt steeds weg na "upgrade"
Op 21 aug kreeg ik een mailtje waarin frivool werd aangekondigd dat het tijd was voor een "upgrade" van het T-Mobile netwerk. Of het met deze "upgrade" die uitgevoerd zou zijn tussen 22 en 23 aug te maken heeft weet ik niet, maar sinds twee dagen is mijn (bedrade!) internetverbinding na vijf jaar opeens volstrekt instabiel. Om de zoveel tijd (ik schat zo, elk uur) valt ie er een kwartiertje uit. Volstrekt uit, als in: je valt in de statuspagina van de (Huawei Home Gateway HG659) router waar je te zien krijgt dat er een probleem is met de kabel die niet goed verbonden zou zijn (Cable error[8180]). Ook de (vaste) telefonie doet het op die momenten niet meer. Al een paar keer is hierdoor een telefoongesprek halverwege beëindigd. Ja, ik heb de router een softwarematige reboot gegeven, zonder succes. Ja, ik heb ook de netvoeding er minstens 10 seconden uit gehad, ook zonder succes. Voor alle duidelijkheid: het gaat hier NIET om WiFi problemen, ik gebruik de WLAN functie van het modem niet. Het gaat om een ethernetverbinding die vijf jaar probleemloos heeft gedraaid (eerst onder merknaam Vodafonethuis). Op deze pagina krijg je overigens geen informatie over problemen met bedraad internet. Zelfs als je die optie kiest krijg je alleen maar informatie over WiFi problemen. Graag hoor ik wat ik kan doen, behalve naar een andere telecomaanbieder overstappen. Bij voorbaat dank voor de hulp. [Ter illustratie: ik kon mijn forumpost niet versturen omdat de verbinding weer was weggevallen. Dit bericht heb ik geplaatst via mijn mobiele telefoonverbinding]

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen