Skip to main content
Hi, is er een internetstoring in Utrecht? Helaas geen internet en ook een gesloten klantenservice. Hopelijk kunnen jullie helpen?
Hallo @Dennis2003 ,



Welkom op het klanten forum voor en door klanten.

Om zekerheid te krijgen over storingen op jouw locatie, kunnen wij als mede klanten weining doen.



Dat je een melding doet hier lijkt natuurlijk dan een oplossing, maar ook hier zijn T-Mobile medewerkers niet altijd aanwezig. Hun reactie op dit soort meldingen kan soms wel 48 uur duren, heb je alle adviezen als eens doorlopen die hier staan?
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad alle stappen doorlopen en vermoed dat de oorzaak elders ligt. Ik zal morgen eens met de klantenservice bellen.
Hoi @Dennis2003,



Ik zie dat je echt nét hebt gebeld. Het lijkt erop dat er iets misgaat in de lijn naar de wijkcentrale. We gaan dus onze netwerkbeheerder aansturen om de lijn te controleren (en te herstellen natuurlijk). De bal rolt! Ik duim alvast mee voor een snelle oplossing.

Reageer