Na een aantal keren contact met de T-Mobile klantenservice maar geaccepteerd dat ik tot de volgende dag moest wachten. Behoorlijk irritant, gezien de belofte van een naadloze overstap, maar goed, dingen gebeuren. Vandaag meteen 's ochtends contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice om druk te zetten achter de aansturing van Reggefiber. Ik kreeg de belofte van feedback na contact tussen T-Mobile en Reggefiber. Misstap nummer 3, geen feedback gekregen.
Bij de derde keer contact met T-Mobile klantenservice bespeurde ik wat irritatie dat ik zo bovenop mijn casus zat. Boodschap luidde dat voortgang echt niet sneller zou gaan als ik maar bleef informeren. Misstap nummer 4. Gisteren tegen beter weten in braaf gewacht tot beloofde oplossingstermijn was vertreken, daardoor achter het net gevist. Vandaag dus anders. Eventuele irritatie bij T-Mobile klantenservice moet dan maar even.
Ik sta als klant volledig machteloos zolang T-Mobile en Reggefiber claimen met mijn zaak bezig te zijn, maar noch feedback noch een oplossing leveren. Ik kan opnieuw braaf gaan zitten wachten tot de dag voorbij is, maar heb geen enkele indicatie dat vandaag wel alles voor elkaar komt. Na informeren bij Reggefiber blijkt dat T-Mobile nog geeneens contact met ze heeft gehad over mijn casus.
Mijn vraag aan de T-Mobile community is: wat kan ik nog meer doen om deze partijen beloofde afspraken na te doen komen? Met afspraken bedoel ik: een werkende internetverbinding opleveren en daadwerkelijk feedback leveren indien beloofd.
Beste antwoord door Sterre
Bekijk origineel