Skip to main content
Beantwoord

In de eerste maand nu al 2 weken geen (DSL) internet en TV meer

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Sinds 2 weken werkt het internet en TV niet meer bij ons thuis. De eerste monteur is afgezegd omdat ze het zoals ze zeggen erg druk hebben. en nu moet ik wachten tot de 20e????

De eerste week(en) werkte alles prima maar plots geen internet meer, het internet lampje op de modem brandt niet meer en knippert ook niet. Ik zou hier graag zien dat hier eerder wat aan wordt gedaan. Heb abbonement loopt net een maand waarvan er al bijna twee weken geen internet meer is!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marcelino23, mijn excuses dat de afspraak met de monteur is verplaatst. Vreemd dat zij dit door drukte hebben verplaatst terwijl de afspraak wel stond. Ik zie inderdaad dat de nieuwe afspraak staat voor de 20e. Ik heb gekeken in jouw verbinding en zo te zien is er een probleem in de main distributionpoint van de netwerkbeheerder. De monteur gaat dit dan ook voor je onderzoeken en oplossen. Waardoor dit probleem precies is ontstaan, kan ik echter niet inzien. Hopelijk kan de monteur je meer duidelijkheid geven!

Ik zie trouwens ook dat je een mobiel abonnement bij ons hebt. Kan ik je voor in de tussentijd voorzien van een Unlimited Data voucher zodat je in huis een hotspot kunt opzetten en zo al jouw apparaten hiermee kunt verbinden met wifi? Zo ga je niet over je eigen databundel heen. Laat maar weten of je dit wil. Ik regel dit met alle liefde voor je!

Reageer