Beantwoord
Ik haal de snelheid uit mijn abonnement niet
Wij hebben een tmobile glasvezel 200Mbit aansluiting.
Als ik speedtest uitvoer dan kom ik niet hoger als 38Mbit/s
Dat er verschil in zit dat is oke. maar zo veel lijkt mij totaal niet kloppen.
Router staat nog geen 4meter van mij verwijderd.
Ik ben met wifi verbonden.
Hoe kan dit?
https://
Als ik speedtest uitvoer dan kom ik niet hoger als 38Mbit/s
Dat er verschil in zit dat is oke. maar zo veel lijkt mij totaal niet kloppen.
Router staat nog geen 4meter van mij verwijderd.
Ik ben met wifi verbonden.
Hoe kan dit?
https://
Beste antwoord door Brian
@Fer100 Bedankt voor het testresultaat! Als je dit met verschillende opstellingen getest hebt dan lijkt het toch met de binnenkomende verbinding en/of de modem te maken te hebben. Ik heb onze technische dienst ingeschakeld om hier naar te kijken!
@Pieter_B @martva Onze TV dienst gebruikt deze bitrates:
Op onze HD Plus kanalen is de bitrate gemiddeld 12 Mbps
Onze HD kanalen hebben een bitrate van 8 Mbps over het WBA netwerk en 16 Mbps over ons eigen netwerk.
Onze SD kanalen hebben een bitrate van 4 Mbps en over het WBA netwerk en 8 Mbps over ons eigen netwerk.
Via de aparte vlan's voor TV wordt deze snelheid "gereserveerd" (lees: krijgt voorrang) om een goede TV stream te garanderen. Als er voldoende snelheid is op het netwerk dan zal je dit zelfs niet eens merken. Stel je neemt 50 Mbit af waar er 100 Mbit beschikbaar is dan zal je ook terwijl je TV kijkt nog 50 Mbit halen. Is er niet voldoende snelheid beschikbaar? Dan zal je een minder hoge snelheid halen wanneer je TV aan het kijken bent maar de bandbreedte wordt niet op voorhand als gereserveerd.
Bekijk origineel@Pieter_B @martva Onze TV dienst gebruikt deze bitrates:
Op onze HD Plus kanalen is de bitrate gemiddeld 12 Mbps
Onze HD kanalen hebben een bitrate van 8 Mbps over het WBA netwerk en 16 Mbps over ons eigen netwerk.
Onze SD kanalen hebben een bitrate van 4 Mbps en over het WBA netwerk en 8 Mbps over ons eigen netwerk.
Via de aparte vlan's voor TV wordt deze snelheid "gereserveerd" (lees: krijgt voorrang) om een goede TV stream te garanderen. Als er voldoende snelheid is op het netwerk dan zal je dit zelfs niet eens merken. Stel je neemt 50 Mbit af waar er 100 Mbit beschikbaar is dan zal je ook terwijl je TV kijkt nog 50 Mbit halen. Is er niet voldoende snelheid beschikbaar? Dan zal je een minder hoge snelheid halen wanneer je TV aan het kijken bent maar de bandbreedte wordt niet op voorhand als gereserveerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.