Ik wil graag vaste ip adressen toekennen en poorten forwarden maar ik krijg geen apparaten te zien in de portal. Als ik ze probeer toe te voegen krijg ik de melding dat het apparaat al bestaat. Hoe los ik dit op?
Hey
Welk modem heb je in je bezit?
We hebben drie mooie topics over portforwarding met een heel stappenplan. Mocht je er niet uitkomen dan kun je daar gerust je vraag stellen.
Met deze foto’s wil ik laten zien dat ik geen apparatuur kan zien om überhaupt wat te kunnen doen
Hi
De reden dat ik het op mobiel deed was omdat ik dan makkelijk een screenshot kan maken en verzenden, heb het al vaker op pc geprobeerd met chrome en safari.
Hi
Ik stuur hierbij 2 foto's van mijn modem portal op de pc in Chrome om te laten zien dat het probpeem niet alleen via mobiel is.
Hey @Levar,
Helder! Heb je ook al je modem van een fabrieksreset voorzien? En daarna opnieuw te verbinden. Kun je de apparaten vervolgens wel toevoegen en zie je ze dan wel staan?
Hey @Levar,
Helder! Heb je ook al je modem van een fabrieksreset voorzien? En daarna opnieuw te verbinden. Kun je de apparaten vervolgens wel toevoegen en zie je ze dan wel staan?
Na de fabrieksreset krijg ik precies hetzelfde probleem.
Hoi
Kun je me vertellen op welke apparaten je vaste IP's wilt toekennen? Gebruik je een eigen router die aan de Huawei gekoppeld is toevallig? Heb je op het externe apparaat de DHCP uitstaan?
Hoi
Kun je me vertellen op welke apparaten je vaste IP's wilt toekennen? Gebruik je een eigen router die aan de Huawei gekoppeld is toevallig? Heb je op het externe apparaat de DHCP uitstaan?
Ik wil mijn router voornamelijk een vast ip geven en hem als dmz instellen. Zo kan ik de gameconsole die aan mijn router verbonden is poorten toezeggen voor een open nat. De foto’s die ik als laatste gemaakt heb zijn na de fabrieksinstelling gemaakt voordat ik de router weer aangesloten had.
Hey
Heel vreemd! Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of je gebruik maakt van een eigen modem? Dat zou namelijk een oorzaak kunnen zijn dat je geen apparaten kunt toevoegen. Of heb je enkel het modem aangesloten dat je van ons hebt ontvangen?
Ik gebruik jullie modem van huawaii
Hoi
Het lijkt er toch sterk op dat jouw router al eens ingesteld is voor DMZ op de Huawei. Mag ik een factory reset op afstand voor je uitvoeren? Ik weet dat je dit al gedaan hebt een week geleden, maar dan kan ik gelijk nagaan of er iets mis is met de verbinding aan onze kant! Houd er rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen (gewijzigde wachtwoorden e.d.).
Geen zorgen, er zijn altijd oplossingen. Samen komen we eruit op de Community!
Hoi
Het lijkt er toch sterk op dat jouw router al eens ingesteld is voor DMZ op de Huawei. Mag ik een factory reset op afstand voor je uitvoeren? Ik weet dat je dit al gedaan hebt een week geleden, maar dan kan ik gelijk nagaan of er iets mis is met de verbinding aan onze kant! Houd er rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen (gewijzigde wachtwoorden e.d.).
Geen zorgen, er zijn altijd oplossingen. Samen komen we eruit op de Community!
Ja dat mag
Wanneer ga je dat doen en rond welk tijdstip?
Vandaag om 15:30 is prima
Doen we dat: om 15:30 start ik de factory reset. Mocht je ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag van je. We vinden een uitkomst!
Update - 15:30 Factory reset in werking gezet!
Het probleem blijft voortbestaan.
Het was een gedoe maar heb het eindelijk voor elkaar gekregen. Mijn router ook een factory reset gegeven en ingesteld als access point en nu werkt het allemaal eindelijk.
Als we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, geef een seintje. We staan altijd paraat om zo goed mogelijk te helpen. Houd je sterk en alvast een prachtig weekend toegewenst!
Hello,
I have the same issues with my router and did not find a way to set it in access point mode.
I also try a factory reset without any success.
Could someone help me?
Hi
Hello
Also many entries throughout the UI are not available anymore (like the list of devices or application ports for port forwarding).
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.