Skip to main content

Ik ben nu een week aan het wachten en nog geen signaal binnen. Tmobile stuurt mij van kastje naar de muur en niemand kan zeggen wanneer het daadwerkelijk gebeurt.

Waar kan mijn contract ontbinden.

Heb geen zin om langer te wachten met studerende kinderen die online les moeten krijgen.

 

Even bellen met de klantenservice dan kun je opzeggen als je dat wil.


Oke maar dan zit ik nog met mobiel abbonement. Maar ga ze wel bellen.

Dank u.


Hi @Mitchet, ik snap helemaal dat je geduld dan een beetje opraakt. Heb jij al gebeld met de klantenservice? Zo niet, dan neem ik graag een kijkje in jouw profiel om te zien of ik een duidelijk antwoord kan geven op jouw bovenstaande vraag. Kan jij mij dan een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan ga ik kijken wanneer jouw verbinding daadwerkelijk gepland staat. Ik hoor het graag van je! 😊


Reageer