Ik lees hier allemaal berichten van mensen die t-mobile thuis hebben.
Hoe krijg je dat voormekaar? Ik wacht al sinds 17 mei.
Sinds 17 mei een aansluiting gekregen.
Ze zouden eigenlijk 16 mei komen en toen kwam er niemand opdagen.
17 mei zagen we de mensen van odf lopen en die hebben we naarbinnen getrokken om het glasvezel aan te leggen. De man die de leiding had zei wel nog even dat we niet aan de beurt waren. Die hebben we nog even verteld dat hij een dag te laat was.
Ok, dus de aansluiting zit er.
Nu nog een modem installeren.
En toen? Nou, helemaal niks.
Na 2 weken gebeld met t-mobile.
We moesten maar even contact opnemen met open dutch fiber.
Daar kreeg ik een mevrouw aan de lijn en die stuurde me door naar volker wessels.
Eenmaal die gebeld kreeg ik te horen dat ze ermee bezig zijn.
Na 2 weken weer naar t-mobile gebeld.
Nee ik moest toch echt bellen met open dutch fiber.
Die gebeld en nee het ligt toch echt aan t-mobile.
Weet wel dat mijn bloed al een paar weken kookte op dat moment.
Weer t-mobile gebeld daar kreeg ik iemand aan de lijn die het door zou zetten nar de glasvezel afdeling.
Zo hebben we nog wat vaker gebeld. De laatste voor drie weken zomervakantie zou het wel even gaan regelen en zou ons ook terugbellen.
Uiteraard na drie weken niks gehoord van t-mobile.
Vorige week weer gaan bellen.
T-mobile wijst weer naar open dutch fiber.
Zucht...... die maar weer bellen.
Toen kreeg ik te horen dat het niet kan omdat ik op de 4e etage woon.
Dat is gek. Mijn buren wonen op dezelfde etage en hebben al verbinding. Vreemd.
Dag later weer gaan bellen met t-mobile.
Hee... iemand die het snapt.
Dus je hebt al een kastje waar odf op staat?
Jazeker.
Oh zei hij dan ga ik het ff regelen. Ik bel morgen om 13.45 terug.
NOT!!!
Maar weer gaan bellen.
Nu kreeg ik iets te horen wat ik dus echt niet begreep.
Het zou aan kpn liggen en daar moet ik dan maar contact mee opnemen.
?????
Maar ook hij zou het wel regelen en doorzetten naar de afdeling glasvezel.
Uiteraard ook niks meer gehoord.
Vandaag is mijn vrouw, tegen beter weten in, maar weer eens gaan bellen.
Die man vond het allemaal maar gek dat wij zelf overal achteraan moeten.
Klopt, als ik een auto koop bij de dealer hoef ik geen contact op te nemen met de fabriek.
Maar goed die man snapte het helemaal en ging direct contact opnemen met open dutch fiber.
Wat denk je hij belde terug. En dat op dezelfde dag ook nog!!!
Die man is nu al een held.
Bij open dutch fiber moet iemand nog op een knopje drukken om de boel te activeren.
Hij is net terug van vakantie en heeft het dus erg druk.
??? Dus het netwerk van open dutch fiber hangt af van 1 persoon???
Wat slecht zeg. Dat je daar dan mee in zee gaat.
Maar volgens de doe het zelfdesk medewerker gaat hij ons deze week terugbellen om te vertellen dat er een monteur komt om het modem aan te sluiten.
Geloof er niks van maar hij heeft het voordeel van de twijfel.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Duurde het bij jullie ook zo lang? Of is er een manier om dit te versnellen?