Ik kan al sinds gisteren de MB’s voor internet thuis niet aanvullen. Mijn man kon dit vandaag nog wel, maar nu ook niet meer. Wie weet wat het probleem is en hoe wij dit op kunnen lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hi @mutsreinink ,
Jouw topic is geplaatst onder T-Mobile Thuis, maar het klinkt eerder alsof het om een mobiel abonnement of 4G voor Thuis gaat, klopt dat?
Zou je kunnen aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert aan te vullen? Een screenshot van de melding zou helemaal top zijn! Probeer je het aanvullen via de app of via de website? Merk je nog verschil wanneer je kiest om het via de andere manier te proberen of lukt het bij allebei niet?
Ik ben benieuwd naar jouw reactie!
Jouw topic is geplaatst onder T-Mobile Thuis, maar het klinkt eerder alsof het om een mobiel abonnement of 4G voor Thuis gaat, klopt dat?
Zou je kunnen aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert aan te vullen? Een screenshot van de melding zou helemaal top zijn! Probeer je het aanvullen via de app of via de website? Merk je nog verschil wanneer je kiest om het via de andere manier te proberen of lukt het bij allebei niet?
Ik ben benieuwd naar jouw reactie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.