Skip to main content

Ik heb geen internet, maar wel wifi. Kan iemand van de technische dienst mij helpen met het oplossen van ons probleem? 

Afgelopen maandag 11-12-2023 is de monteur langsgekomen en alles in werking gesteld. Prima, maar twee dagen later blijkt dat we ineens geen internet ontvangen. Reboot en alle andere handelingen die we zelf kunnen, hebben we geprobeerd. Zonder effect. De klantenservice gebeld en na 15 minuten de moed opgegeven en op een later tijdstip teruggebeld. De klantenservice is niet te bereiken en we beginnen nu wel flink te balen. Was overstappen van KPN naar Odido wel zo verstandig? Wij hebben een stabiele internetverbinding nodig voor thuiswerken en om te studeren. Op dit moment lukt dit niet. 

Kortom, we vragen vriendelijk op ons internetproblemen z.s.m. kan worden opgelost. 

@Diogenes Goed dat je via deze weg alsnog aan de bel trekt! Ik heb direct jouw modem uitgelezen en de meting geeft aan, dat er mogelijk een probleem is, in de wijkcentrale. Ik heb gelijk een Guidion monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om een afspraak in te plannen. 

Bij mij als sinds dinsdag. PON uit en los knipperend. 
dat betekend dat er geen glas signaal binnenkomt. Dus er valt niks uit te lezen.. het is. Nu 4 dagen verder en geen internet.. hoe lastig is het voor

jullie om iemand even naar die centrale te sturen l… 

@Diogenes Goed dat je via deze weg alsnog aan de bel trekt! Ik heb direct jouw modem uitgelezen en de meting geeft aan, dat er mogelijk een probleem is, in de wijkcentrale. Ik heb gelijk een Guidion monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om een afspraak in te plannen. 

Hartelijk bedankt!

Hoi @jg76, ik heb het meteen voor je nagekeken! Ik zie dat dit inmiddels al doorgezet is naar onze technische dienst. Zij zullen je zo snel mogelijk van meer informatie voorzien! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer