Sinds kort heb ik zonnepanelen en een Growatt omvormer. Hierbij heb ik een ShineRFStick-X en een ShineLanBox ontvangen. Deze geïnstalleerd. De ShineLanBox zie ik wel staan in mijn router, maar ik ontvang geen data. Het lampje bij het internet knippert, dit betekent dat er geen verbinding is. Ik heb begrepen dat ik de portforwarding moet aanzetten. Heb ik geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Mijn router is een Zyxel T-50. Graag hulp hoe dit op te lossen.
Growatt ShineLanBox
Beste antwoord door Annette7
Het is dus gelukt! De monitoring werkt. De GroWatt heeft verbinding met het internet/modem.
Wat je zei klopt. De portforwarding/poort openzetten hoeft niet. Heb ik inmiddels weer dichtgezet.
Ook de koppeling van mijn account(gegevens) met de GroWatt klopt.
Door wat je zei over de ShineLanBox ben ik verder gaan kijken op internet. De ShineLanBox moet ergens zijn info kwijt. Sorry, ben geen it-er dus de woordkeus is niet helemaal juist. Op deze interne pagina van de ShinLanBox moest ik zetten dat de server domein server.growatt.com is.
Met deze informatie is het mij gelukt om het werkend te krijgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.