Op 12-07-2024 heb ik van Odido per e-mail bericht gekregen dat mijn snelheid thuis gratis van 50MB naar 100MB verhoogd gaat worden. Wanneer gaat dit in? Ik heb mijn modem etc al gereset.
kunnen jullie mij informeren?
Groet,
Corrie
Op 12-07-2024 heb ik van Odido per e-mail bericht gekregen dat mijn snelheid thuis gratis van 50MB naar 100MB verhoogd gaat worden. Wanneer gaat dit in? Ik heb mijn modem etc al gereset.
Groet,
Corrie
Hi
Groet,
Corrie
Is er al meer bekend wanneer
Hi
Dag Tommie of collega’s,
Tot op heden is de verhoging van de snelheid nog niet veranderd. Is er al meer bekend?
Groet,
Corrie.
Het zou inderdaad opgelost moeten zijn
Tommie,
Dankjewel voor je reactie en actie.
Ik wacht e.e.a. af.
Goed weekend.
Corrie
Dag Tommie,
Ik heb 21-11 bericht gehad van Odido dat ze nog steeds bezig zijn met mijn case van de snelheid verhoging. Vandaag ben ik gebeld dat ze mij een verhoging aanbieden tegen een gunstig tarief verhoging. Dit terwijl ik een gratis snelheid verhoging al had moeten hebben. Er gaat iets niet goed geloof ik. Kan je mij informeren?
Dank.
Hi
Dag Nora,
Dank voor je reactie. Ik heb al jaren geen laptop of PC meer. Ik kan de snelheid niet meten op die manier. Ik heb wel een Speedtest met wifi kunnen doen. Zie foto.
Daarnaast staat in de Odido app nog steeds mijn oude snelheid.
Hi
Het klopt dat de oude snelheid nog wel in Mijn Odido staat. We zijn bezig dit aan te passen, maar het kan nog even duren voor dit zichtbaar zal zijn. Mocht je iemand hebben in de buurt met bijvoorbeeld een laptop, vraag dan om hier eens een speedtest op de doen. Zo kan je zien wat je haalt, want wij garanderen de 100Mbps alleen op een bekabelde verbinding. Deze 61Mbps is via wifi een goede snelheid met een abonnement van 100Mbps!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.