Skip to main content

Op 12-07-2024 heb ik van Odido per e-mail bericht gekregen dat mijn snelheid thuis gratis van 50MB naar 100MB verhoogd gaat worden. Wanneer gaat dit in? Ik heb mijn modem etc al gereset. 
kunnen jullie mij informeren? 

Groet,

Corrie

Hi @CorrieGoes, dit is al ingegaan, echter zien we dat meerdere klanten dit niet behalen en loopt er een grootschalig incident om het uit te zoeken. Het onderzoek loopt nog dus hopelijk komen ze er snel achter en kun jij genieten van een snellere verbinding! 

Op 12-07-2024 heb ik van Odido per e-mail bericht gekregen dat mijn snelheid thuis gratis van 50MB naar 100MB verhoogd gaat worden. Wanneer gaat dit in? Ik heb mijn modem etc al gereset. 
kunnen jullie mij informeren? 

Groet,

Corrie

Is er al meer bekend wanneer 

Hi @CorrieGoes, dit is al ingegaan, echter zien we dat meerdere klanten dit niet behalen en loopt er een grootschalig incident om het uit te zoeken. Het onderzoek loopt nog dus hopelijk komen ze er snel achter en kun jij genieten van een snellere verbinding! 

Dag Tommie of collega’s,

Tot op heden is de verhoging van de snelheid nog niet veranderd. Is er al meer bekend?

Groet,

Corrie.

Het zou inderdaad opgelost moeten zijn ​@CorrieGoes, ik heb voor de zekerheid een ticket voor je ingeschoten zodat ze het voor jou kunnen onderzoeken. Hopelijk kunnen ze zien waar het misgaat! 

Tommie,

Dankjewel voor je reactie en actie.

Ik wacht e.e.a. af. 
Goed weekend.

Corrie

Dag Tommie,

Ik heb 21-11 bericht gehad van Odido dat ze nog steeds bezig zijn met mijn case van de snelheid verhoging. Vandaag ben ik gebeld dat ze mij een verhoging aanbieden tegen een gunstig tarief verhoging. Dit terwijl ik een gratis snelheid verhoging  al had moeten hebben. Er gaat iets niet goed geloof ik. Kan je mij informeren? 
Dank.

Hi ​@CorrieGoes, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er wel een belpoging is geweest vanuit het ticket wat voor je aangemaakt is. Ook zie ik een notitie staan van mijn collega's dat ze graag een speedtest tegemoet zien komen van de snelheden die je op dit moment haalt. Ik wil je daarom graag vragen om een laptop of pc direct bekabeld aan het modem aan te sluiten en een screenshot te sturen van de speedtest. Dan kan ik dit gelijk voor je doorzetten! 

Dag Nora,

Dank voor je reactie. Ik heb al jaren geen laptop of PC meer. Ik kan de snelheid niet meten op die manier. Ik heb wel een Speedtest met wifi kunnen doen. Zie foto.

Daarnaast staat in de Odido app nog steeds mijn oude snelheid. 

Hi ​@CorrieGoes, dankjewel! Jammer dat je geen bekabelde speedtest kan doen, anders had je waarschijnlijk wel de nieuwe snelheid van 100Mbps gezien. Je had namelijk een 50Mbps abonnement en meet nu rond de 61Mbps op wifi. Dit zegt mij dat de nieuwe snelheid wel actief staat, anders hadden we deze snelheid gekapt op 50Mbps. 

Het klopt dat de oude snelheid nog wel in Mijn Odido staat. We zijn bezig dit aan te passen, maar het kan nog even duren voor dit zichtbaar zal zijn. Mocht je iemand hebben in de buurt met bijvoorbeeld een laptop, vraag dan om hier eens een speedtest op de doen. Zo kan je zien wat je haalt, want wij garanderen de 100Mbps alleen op een bekabelde verbinding. Deze 61Mbps is via wifi een goede snelheid met een abonnement van 100Mbps!

Reageer