Skip to main content
Beantwoord

Graag even contact om eigen XGS-PON ONT te registreren (KPN WBA)

  • 17 juli 2024
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Hallo, ik heb een SFP+ module aangeschaft om mijn Genexis ONT te vervangen. Ik zit op het KPN WBA netwerk, mijn aansluiting is XGS-PON. Mijn verbinding heeft al een jaar last van het 'traag in de avond probleem'. Buiten de avonduren werkt het allemaal prima en ik heb geen zin om nog langer te wachten.

Heb geprobeerd om mijn nieuwe PON-ID door te geven via 0800-0092. Ondanks dat de dame aan de lijn direct begreep wat ik wilde en mijn ID heeft doorgegeven, gebeurt er nog steeds niks. Vandaag weer gebeld en nu moest ik ook merk en type van de SFP+ module doorgeven – volgens mij is dat niet nodig, maar toch gedaan.

Kan een moderator even reageren zodat ik een PM kan sturen om dit snel op te lossen? Ik weet dat het eigenlijk maar een kleine handeling is. Bij voorbaat dank.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Frisootje, dat wil ik zeker voor je doen!

Kan je mij een privébericht sturen met daarin het S/N van de module en laten weten welke module je hebt en welke router? Dan zal ik spoedig reageren en hem registreren mits mogelijk! 

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hi @Frisootje, dat wil ik zeker voor je doen!

Kan je mij een privébericht sturen met daarin het S/N van de module en laten weten welke module je hebt en welke router? Dan zal ik spoedig reageren en hem registreren mits mogelijk! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen