ik heb me abonnement tmobile-thuis + mobiel verlengd. Die vandaag is ingegaan Volgens de postcode check en bij contract staat 1000up/down.. alleen haalt hij de snelheid niet.
ik heb al gechat en gebeld maar we komen niet echt verder.
deze heb ik net gemaakt
en via een andere website
t-mobile kunnen jullie er wat mee?? want ik weet niet meer wat ik aan de telefoon moet zeggen
gr.kim
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kim,
Uit de afbeeldingen kan ik niet opmaken hoe je gemeten hebt. Zijn de testen bekabeld uitgevoerd of via Wifi?
Je kan testen met deze hoge snelheid uitsluitend bekabeld doen via de Ookla speedtest desktop app op een snelle laptop of pc.
Mvg.
Marcel
hallo,
ik heb de app gedownload uit de microsoft app store
ik heb mijn laptop rechtstreeks aangesloten op me modem via UTP. .
ik heb geen wifi gebruikt
is dit beter zo?
gr.kim
Dat is inderdaad de juiste testmethode zo. Ervan uitgaande dat de wifi uitstaat. Je zou de laptop nog even opnieuw kunnen opstarten en zorgen dat er geen andere programma's worden opgestart. (Het beste voor de test is in save mode opstarten met netwerkondersteuning)
Verder kan een moderator je verbindingsnelheid misschien even controleren.
T-mobile kunnen jullie zien waar het ergens mis gaat?? Is me modem te oud? Is me signaal niet sterk genoeg?
Gr.kim
@kimhoon heb je een zyxel modem? Zo ja kan je eens in je modem interface inloggen en op de > klikken rechtsonder bij systeeminformatie zo kun je zien hoeveel er door de LAN poort gaat.
Liefst op LAN poort 1 met niks anders aangesloten en minimaal een cat 5e kabel.
@Waqqas
Ik heb een Draytek vigor 2131F series. Ik heb gezocht in de modem maar kan niks terug vinden.
Helaas geen ervaring met de draytek maar de juiste kabel gebruiken helpt ook vaak als je bijv. een cat5 nu hebt. Dat woedt even afwachten op een Moderator dan.
Net even gekeken.. mijn UTP kabels zijn allemaal cat5e..
Dus zou genoeg moeten zijn
De Draytek kan de 1000 mbps bekabeld zeker aan, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
@Marcel MCi
dit is wat ik kan vinden in de modem. Al die getallen zeggen me niks
en misschien dit wat.
data flow monitor
@kimhoon
Simpele vraag: Modem al een keer een hertstart gedaan?
wel gewoon de modem aan en uit gezet…
als ik het goed begrijp bedoel je een fabrieksinstelling reset?
Tmobile we zijn alweer een paar dagen verder.
Ik heb gemaild.. bericht op Facebook.. en op het forum..
Maar tot nu toe nog niks gehoord.. jammer
Gr.kim
Wat heb je voor laptop?
Niet elke laptop haalt bedraad gigabit snelheden. Soms zit er een soort van usb netwerkkaartje in en dan is het nagenoeg onmogelijk.
Hoi @kimhoon, sorry voor de late reactie! Door drukte kan het langer duren dat je reactie krijgt, we doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen. Ik begrijp uit jouw bericht dat je ook via Facebook contact hebt gezocht, heb je daar inmiddels al iemand gesproken? Ik wil in ieder geval proberen om alles met je uit te sluiten: zou je eens een andere kabel en een ander apparaat kunnen proberen, zodat we zeker weten dat het daar niet mis gaat? Ik zie dat je het modem in ieder geval al een keer hebt gereset, heb je ook de fabrieksinstellingen geprobeerd om uit te sluiten dat het in de instellingen zit? Ik hoor het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.