Skip to main content

Ik heb op zaterdag 05-10-2024 opeens geen internet meer.

Gelijk klantenservice Odido gebeld, daar kreeg ik een vriendelijke man aan de telefoon die ruim meedenkend was en probeerde van alles van zijn kant op mijn internet het weer te laten doen.

Helaas lukte hem dit niet, daarvoor moet er een monteur voor langs komen.

Vandaag zou dan de dag zijn dat hij tussen 8:00 en 11:59 zou langs komen, Tussen deze tijd heb ik in de woonkamer gewacht. Maar tot mijn grote verbazing is de bezoek gewoon afgemeld. Er was aangegeven dat de monteur mij moest opbellen omdat de bel van de appartement complex niet goed werkt. Helaas heeft de monteur niet naar gekeken en moet ik maar weer opnieuw een afspraak maken.

Dit heb ik geprobeerd maar op een rare manier kreeg ik nu alleen te horen dat er een melding is gemaakt en dat ik gebeld gaat worden over een nieuwe datum. Ik verwacht dat dit wel snel geregeld kan worden maar nee nu 2 uur verder en heb nog steeds niks gehoord.

 

Hoi @ferenc96, allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb het gelijk nagekeken en ik zie dat er in dit geval geen monteur aangestuurd moet worden, maar een ticket doorgezet moet worden naar de technische dienst. Inmiddels is dat gisteren uitgevoerd door mijn collega. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer