Ik ben sinds 2 weken weer aangesloten op het netwerk van T-mobile. Hiervoor 1 jaar lang fijn gebruik van T-mobile thuis gemaakt.
Nu Verhuist en in de nieuwe woning over gestapt op glasvezel.
Na een haperende start, ging alles als een zonnetje ( had wel een monteur aangevraagd via T-mobile, maar deze constateerde ook dat het goed was).
Afgelopen zondag, keek ik Wie is de mol terug, en op eens vloog de WiFi eruit.
Was ook onvindbaar dus ik heb het eeuw oude recept van sterkers eruit (WiFi en glasvezelconvurter), hierna was mijn router wel weer te vinden maar kreeg de melding van âwachtwoord onjuistâ. Meerdere keren mijn wachtwoord in gevuld maar dat wou hij ook niet slikken.
Toen T-mobile gebeld, en benoemd dat ik niks heb(geen tv &geen WiFi).
Toen hebben we natuurlijk gereset via de stekker, we hebben de kanalen op de glasvezel converter gewisseld. ( van 2 en 3 naar 1 en 6). Toen deed de WiFi het heel even maar nog tijdens het gesprek viel hij uit.
Toen wist de man aan de lijn het ook niet meer en ging een ticket aanmaken voor een WiFi specialist (Gideon).Maar vanwege de zondag en omdat het de 2e keer was dat ik om hulp vroeg moest dit via de back-Office iets wat 3 tot 5 werkdagen duurt.
Ik heb wel geduld maar dit duurt mij echt te lang. Vooral omdat het de 2e keer is. Dus ik ben de forums van T mobile gaan afstruinen naar dit probleem en daar hebben mensen het over een router reset. Ik heb dit gedaan het leek in het begin te werken (jheeey) maar na een 30 minuten klapt alles er weer uit (TV en WiFi) en begint het riddeltje van vooraf aan.
Ik heb een voucher gekregen voor 7 dagen gratis internet wat ik fijn vind maar als het via de back Office gaat en op de manier gaat zoals het nu word opgepakt gaat die niet toereikend zijn. En ik wil gewoon graag gebruik maken van mijn TV.
Hebben jullie miss een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hi @Stavelot15 ,
Allereerst: welkom terug! Oei, ik kijk Wie Is De Mol dit seizoen voor het eerst, maar ik zou er ook zeker niet blij mee zijn als dit weg zou vallen. Begrijpelijk dus! Fijn om te lezen dat je telefonisch al een aantal stappen hebt doorlopen samen met mijn collega. Mijn collega heeft hier natuurlijk niet voor niks jouw kant op gestuurd: dit is noodzakelijk om er voor te zorgen dat jouw Wifi weer als een speer gaat werken. Dat oplossen gaat nu dus niet. Geen zorgen! Dit komt vast helemaal piekfijn in orde na het bezoek van de monteur, daar heb ik alle vertrouwen in.
MĂĄĂĄr, ik wil je natuurlijk wel graag blij maken. Je hebt van mijn collega een voucher gekregen voor 7 dagen onbeperkt internet voor jouw mobiele abonnement. Mooi! Dan geef ik je graag een gouden tip zodat jij a.s. zaterdag alsnog gewoon lekker Wie Is De Mol kunt kijken! Wij hebben namelijk een heule handige app, namelijk de TV Anywhere App of via een internetpagina. Inloggen doe je met jouw TV Klantnummer en pincode, en deze kun je vinden in jouw My T-Mobile Thuis account.
Je zou vervolgens met de unlimited voucher een hotspot in kunnen schakelen, zodat je bijvoorbeeld ook op jouw laptop van dit internet gebruik kunt maken en via deze weg tv zou kunnen kijken.
Je telefoon instellen als persoonlijke hotspot voor thuis
Je kunt als volgt de persoonlijke hotspot op je iPhone inschakelen:
Je kunt als volgt de persoonlijke hotspot op een Android toestel inschakelen:
Ik hoop dat ik je hier toch blij mee heb kunnen maken! Laat je het ons weten als we toch nog iets voor je kunnen betekenen? Wij staan natuurlijk altijd voor jou klaar,@Stavelot15 .
Allereerst: welkom terug! Oei, ik kijk Wie Is De Mol dit seizoen voor het eerst, maar ik zou er ook zeker niet blij mee zijn als dit weg zou vallen. Begrijpelijk dus! Fijn om te lezen dat je telefonisch al een aantal stappen hebt doorlopen samen met mijn collega. Mijn collega heeft hier natuurlijk niet voor niks jouw kant op gestuurd: dit is noodzakelijk om er voor te zorgen dat jouw Wifi weer als een speer gaat werken. Dat oplossen gaat nu dus niet. Geen zorgen! Dit komt vast helemaal piekfijn in orde na het bezoek van de monteur, daar heb ik alle vertrouwen in.
MĂĄĂĄr, ik wil je natuurlijk wel graag blij maken. Je hebt van mijn collega een voucher gekregen voor 7 dagen onbeperkt internet voor jouw mobiele abonnement. Mooi! Dan geef ik je graag een gouden tip zodat jij a.s. zaterdag alsnog gewoon lekker Wie Is De Mol kunt kijken! Wij hebben namelijk een heule handige app, namelijk de TV Anywhere App of via een internetpagina. Inloggen doe je met jouw TV Klantnummer en pincode, en deze kun je vinden in jouw My T-Mobile Thuis account.
Je zou vervolgens met de unlimited voucher een hotspot in kunnen schakelen, zodat je bijvoorbeeld ook op jouw laptop van dit internet gebruik kunt maken en via deze weg tv zou kunnen kijken.
Je telefoon instellen als persoonlijke hotspot voor thuis
Je kunt als volgt de persoonlijke hotspot op je iPhone inschakelen:
- Zorg dat Wi-Fi op je iPhone is ingeschakeld, ook als er geen draadloos netwerk is.
- Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk of kies direct voor Persoonlijke hotspot.
- Blader naar beneden en tik op Persoonlijke hotspot.
- Zet de schakelaar bij Persoonlijke hotspot op groen.
- Standaard krijgt de persoonlijke hotspot een wachtwoord toegewezen.
- Op apparaten die je wilt verbinden met jouw persoonlijke hotspot moeten je dit wachtwoord invoeren.
- Het wachtwoord kan nogal ingewikkeld zijn, maar gelukkig kun je het wijzigen.
Je kunt als volgt de persoonlijke hotspot op een Android toestel inschakelen:
- Ga naar âInstellingen > Meer > Mobiel netwerk delen.â (Het kan zijn dat jouw toestel deze opties een net wat andere naam geeft);
- Onder âDraagbare Wifi Hotspotâ kun je je hotspot instellen. Geef âm hier een naam, kies voor WPA2 als beveiligingsmethode en vul een wachtwoord in;
- Zorg voor een sterk wachtwoord. Hiervoor kun je het beste hoofdletters, kleine letters, cijfers en symbolen combineren. Kies wel een wachtwoord dat makkelijk te onthouden is
Ik hoop dat ik je hier toch blij mee heb kunnen maken! Laat je het ons weten als we toch nog iets voor je kunnen betekenen? Wij staan natuurlijk altijd voor jou klaar,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.