Nu Verhuist en in de nieuwe woning over gestapt op glasvezel.
Na een haperende start, ging alles als een zonnetje ( had wel een monteur aangevraagd via T-mobile, maar deze constateerde ook dat het goed was).
Afgelopen zondag, keek ik Wie is de mol terug, en op eens vloog de WiFi eruit.
Was ook onvindbaar dus ik heb het eeuw oude recept van sterkers eruit (WiFi en glasvezelconvurter), hierna was mijn router wel weer te vinden maar kreeg de melding van “wachtwoord onjuist”. Meerdere keren mijn wachtwoord in gevuld maar dat wou hij ook niet slikken.
Toen T-mobile gebeld, en benoemd dat ik niks heb(geen tv &geen WiFi).
Toen hebben we natuurlijk gereset via de stekker, we hebben de kanalen op de glasvezel converter gewisseld. ( van 2 en 3 naar 1 en 6). Toen deed de WiFi het heel even maar nog tijdens het gesprek viel hij uit.
Toen wist de man aan de lijn het ook niet meer en ging een ticket aanmaken voor een WiFi specialist (Gideon).Maar vanwege de zondag en omdat het de 2e keer was dat ik om hulp vroeg moest dit via de back-Office iets wat 3 tot 5 werkdagen duurt.
Ik heb wel geduld maar dit duurt mij echt te lang. Vooral omdat het de 2e keer is. Dus ik ben de forums van T mobile gaan afstruinen naar dit probleem en daar hebben mensen het over een router reset. Ik heb dit gedaan het leek in het begin te werken (jheeey) maar na een 30 minuten klapt alles er weer uit (TV en WiFi) en begint het riddeltje van vooraf aan.
Ik heb een voucher gekregen voor 7 dagen gratis internet wat ik fijn vind maar als het via de back Office gaat en op de manier gaat zoals het nu word opgepakt gaat die niet toereikend zijn. En ik wil gewoon graag gebruik maken van mijn TV.
Hebben jullie miss een oplossing?
Beste antwoord door MelisaTMT
Bekijk origineel