Skip to main content
Hoi,



Sinds vandaag 31-5-17 zou mijn T-Mobile thuis modem en interactieve tv moeten werken. Dit is helaas nog niet het geval. De modem is goed aangesloten op het israpunt met ministekker, de kabel zit in de juiste (dsl) poort en het wifilampje brand. Ook kan ik via mijn laptop verbinding maken met het modem. Echter het WAN-lampje brand nog steeds niet, ook niet na enige tijd wachten.



Iemand die weet wat de oorzaak kan zijn?



Groeten Arco
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,



Het kan zijn dat de aansluiting nog niet actief is in de wijkcentrale. Je kunt het best even wachten tot morgen, waarschijnlijk wordt het vandaag opgelost.

Als je morgen nog steeds geen verbinding hebt, kan het zijn dat een kabel verkeerd is aangesloten, of een kabel verkeerd in het ISRA-punt. Je kunt dan het beste even contact opnemen met de T-Mobile Thuis klantenservice.



Groet,
Hi Arco,



Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en zo te zien zat er inderdaad iets vertraging in de doorschakeling waarvoor excuses. Inmiddels staat alles op groen en zou je overal gebruik van moeten kunnen maken! Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, we zitten voor je klaar!

Reageer