Beantwoord
Geen verbinding na het aansluiten van het modem
Hoi,
Sinds vandaag 31-5-17 zou mijn T-Mobile thuis modem en interactieve tv moeten werken. Dit is helaas nog niet het geval. De modem is goed aangesloten op het israpunt met ministekker, de kabel zit in de juiste (dsl) poort en het wifilampje brand. Ook kan ik via mijn laptop verbinding maken met het modem. Echter het WAN-lampje brand nog steeds niet, ook niet na enige tijd wachten.
Iemand die weet wat de oorzaak kan zijn?
Groeten Arco
Sinds vandaag 31-5-17 zou mijn T-Mobile thuis modem en interactieve tv moeten werken. Dit is helaas nog niet het geval. De modem is goed aangesloten op het israpunt met ministekker, de kabel zit in de juiste (dsl) poort en het wifilampje brand. Ook kan ik via mijn laptop verbinding maken met het modem. Echter het WAN-lampje brand nog steeds niet, ook niet na enige tijd wachten.
Iemand die weet wat de oorzaak kan zijn?
Groeten Arco
Beste antwoord door Brian
Hi Arco,
Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en zo te zien zat er inderdaad iets vertraging in de doorschakeling waarvoor excuses. Inmiddels staat alles op groen en zou je overal gebruik van moeten kunnen maken! Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, we zitten voor je klaar!
Bekijk origineelAllereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en zo te zien zat er inderdaad iets vertraging in de doorschakeling waarvoor excuses. Inmiddels staat alles op groen en zou je overal gebruik van moeten kunnen maken! Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, we zitten voor je klaar!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.