Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding Amersfoort (hele avond)

  • 15 december 2021
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Amersfoort. Glasvezelverbinding. Ben totaal afgesloten. Sinds 15/11/2021 rond 19.30 tot het schrijven van nu, eind van de avond. Buurvrouw die T-Mobile heeft, maar niet via glasvezel, heeft geen problemen. Overigens. T-Mobile maakt communicatie erg ingewikkeld. Geen duidelijke plek waar wat is. Chaos eigenlijk.

Beste antwoord door Gatos-Rob

Reset -fabrieksinstellingen- draytek heeft geholpen! Tv modem doet het weer. Privacy waarschuwing op iPhone ivm wifi is weg. Probleem is opgelost, oef!!!! 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21017 reacties
  • 15 december 2021

Hallo @Gatos-Rob 

Welke mediaconverter heb je tussen het modem en FTU en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 december 2021

Draytek, lampjes branden. Wifi: is er niet, zelfs mijn netwerk is door computer, mobiel, ipad onvindbaar. En tv, geeft wel aan hoe laat het is. Verder zwart beeld.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 december 2021

Na reset draytek is er wel weer wifi, mĂ©t een waarschuwing: “privacywaarschuwing”, zegt de iPad en iPhone. Tv blijft zwart. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2021

Reset -fabrieksinstellingen- draytek heeft geholpen! Tv modem doet het weer. Privacy waarschuwing op iPhone ivm wifi is weg. Probleem is opgelost, oef!!!! 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • 16 december 2021

Hallo @Gatos-Rob ,

Dit wilde ik net voorstellen, gelukkig ben je weer online. Er was gisteravond wel een storing bekend in de regio Amersfoort. Meestal als de storing opgelost is komt alles vanzelf online. In enkele gevallen wil een reset helpen bij het online komen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 16 december 2021

Goedemiddag @Gatos-Rob, super dat het weer hersteld is! Er was gisteravond inderdaad een korte onderbreking op de verbinding van een groep klanten in Amersfoort. Gelukkig is dit vrij rap hersteld, lekker opgelost door jou met de reset! 😁

Fijn dat onze toppers je al snel te woord konden staan, dat maakt het werken met een verbindingsprobleem toch net ietsje makkelijker.

Mocht je ooit nog tegen problemen aanlopen, laat het ons weten, dan proberen we het zo snel mogelijk op te lossen voor je. 

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen