Skip to main content

Vast internet en tv ligt er al een uur uit. Op alle storingen.nl is dit bekend maar bij Odido kennelijk niet en zij zijn ook niet bereikbaar. Zo jammer dit.

Hallo @Egrootveld1978 

Op de community staat er ook geen storing, kan je eens kijken in je Odido account bij meer onder storingen of er een storing op jouw adres bekend is?

Hallo @Egrootveld1978 

Op de community staat er ook geen storing, kan je eens kijken in je Odido account bij meer onder storingen of er een storing op jouw adres bekend is?

Hoi Waqqas,

Ik had alle stappen die Odido aangeeft doorlopen. Dwz. Modem en mediaconverter gereset en daarna gekeken op de community en in de app of er landelijke danwel lokale storingen bekend waren. Tevens heb ik op de site van de netbeheerder gekeken of er storingen/werkzaamheden waren aan het electranetwerk.

Hier was nergens iets bekend echter zag ik op allestoringen.nl wel een piek van storingsmeldingen door andere gebruikers van Odido uit Amersfoort.

Wat ik met name erg vervelend vind is dat er bij dit soort storingen niemand van Odido te bereiken is en de chatbot is hier geen goed alternatief voor.

Ik heb vanaf de tijd van de storing geen tv en internet meer gehad waarbij ook alle smart producten niet meer te gebruiken waren (geen contact meer met netwerk).

Als een storing niet bij Odido bekend is en vervolgens niet zijn te bereiken duren storingen ook langer dan noodzakelijk omdat hier pas later aan gewerkt kan worden.

Hi @Egrootveld1978, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks over bekend over Amersfoort. Ook heb ik meteen een lijnmeting gedaan en hierop is te zien dat je weer online bent. Klopt dit? 

Hi @Egrootveld1978, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks over bekend over Amersfoort. Ook heb ik meteen een lijnmeting gedaan en hierop is te zien dat je weer online bent. Klopt dit? 

Dat klopt, afgelopen nacht (ik geloof rond 3:00uur) was de verbinding weer hersteld.

Reageer